صادرات گل کلم

چرا به کشاورزان توصیه می‌شود برای صادرات گل کلم تلاش کنند؟

صادرات گل کلم مرغوب

گل کلم از جمله سبزیجات مفید و سالم برای بدن است. فواید بی نظیر این سبزی، به سلامتی بدن بسیار کمک می‌کنند و به توصیه پزشکان، باید حتما آن را در برنامه غذایی خود وارد کنیم. به دلیل همین خواص و فواید، برای مردم بسیاری از کشورها، این سبزی بسیار محبوب است. مردم کشور روسیه، به گلم بسیار علاقه دارند و غذاهای زیادی را با این سیزی می‌پزند. برای همین صادرات گل کلم به این کشور زیاد اتفاق میافتد.

به دلیل همین کاشت این سبزی به کشاورزان بسیار توصیه می‌شود. چرا که کشور ما بستر مناسبی برای کاشت اغلب سبزیجات و صیفی جات دارد و می‌توان این سبزی را با بهترین کیفیت کاشت و وارد بازار کرد. کشاورزان توانمند کشور ما، می‌توانند با کاشت این محصول در مزارع کشاورزی خود، تولیدات خود را به تاجران برای صادر به کشورهای متقاضی بفروشند.

البته موردی که کشاورزان عزیز باید بسیار به آن توجه داشته باشند، سود زیادیست که واسطه گر ها از طریق خریدن محصولاتشان و فروش آن به صادر کنندگان به دست می‌آورند. بهترین راه برای جلوگیری از این سودجویی‌های کلان، فروش محصولات با کیفیت و مرغوب به شرکت‌های بازرگانی معتبر است.

کاشت گل کلم
کاشت گل کلم مرغوب برای صادرات

فروش محصولات کشاورزی مرغوب به شرکت‌های بازرگانی مورد اعتماد

مطمئناً اکثر کشاورزان از فروش محصولات خود با قیمت کم بسیار ناراضی هستند. چرا که محصولاتی با کیفیت بالا تولید می‌کنند، برای کاشت محصولات، وقت، انرژی و سرمایه زیادی مصرف می‌کنند اما هنگام فروش، واسطه گر ها محصولاتشان را با قیمت کم خریداری می‌کنند.

این مشکل تا وقتی که پای واسطه گرهای سودجو در میان است، وجود دارد و حل نخواهد شد. اما اگر کشاورزان محصولات خود را به شرکت‌های بازرگانی معتبر و مورد اطمینان نشان دهند تا کارشناسان کیفیت آنها را بررسی کنند، می‌توانند تولیدات کشاورزی خود را با قیمت بهتر به آنها بفروشند.

شرکت‌های بازرگانی معتبر و خوش نام، به دنبال تولیدکنندگان خوب با محصولات کشاورزی با کیفیت و مرغوب هستند تا این محصولات کشاورزی را از آنها خریداری کنند و برای صادرات به کشورهای خارجی، آماده کنند. پس اگر به عنوان کشاورز مشغول به فعالیت هستید، بهتر است با صرف انرژی و تلاش بیشتر، محصولات کشاورزی باکیفیت زیاد و مرغوب تولید کنید و برای صادرات به کشورهای متقاضی، آنها را به تاجران و صادرکنندگان بفروشید.

شرکت بازرگانی سبزینو، آماده خرید محصولات باکیفیت کشاورزان محترم

شرکت بازرگانی سبزینو، شرکتی خوشنام با کادر حرفه ای و پرتلاش، در حوزه صادرات محصولات کشاورزی فعالیت میکند. اگر با چند صادرکننده صحبت کرده باشید، حتما از آنها نام شرکت سبزینو را شنیده اید. خوش نامی این شرکت به دلیل حرفه ای و متخصص بودن در حوزه کاری آنهاست.

فعالان در این شرکت، بهترین محصولات کشاورزی را گلچین کرده و برای صادرات بسته بندی و آماده میکنند. بهترین اصول بسه بندی استاندارد، در این کشور بکار گرفته میشود. اگر به عنوان کشاورز، درحال تولید محصولات کشاورزی با کیفیت هستید، حتما با شرکت بازرگانی سبزینو در  ارتباط باشید تا محصولات شما ارزیابی و برای صادرات آماده شوند.

انواع گل کلم صادراتی

گل کلم از جمله صیفی جات مورد علاقه افراد است که سرشار از مواد مغذی است و برای سلامتی مفید است. گل کلم از انوع کلم است علاوه بر نوع سفید آن که گل کلم صادراتی ایران این نوع است گونه های بنفش، قهوه ای، زرد و سبز هم نیز دارد که نسبت به گل کلم سفید کمیاب تر هستند.

کلم بروکلی یکی از انواع سبز گل کلم است و گل کلم زرد و نارنجی نسبت به نوع سفید آن دارای ۲۵ برابرویتامینA است. این ماده حاوی آنتی اکسیدان و خواص دارویی است که می‌توانند در برابر سرطان از بدن محافظت  کند.

صادرات گل کلم
فروش گل کلم صادراتی

چرا باید شرکت بازرگانی سبزینو را برای انتخاب گل کلم صادراتی مناسب انتخاب کنیم؟

در واقع سبزینو، به صادر کنندگان محترم کمک می‌کند، به راحتی و اطمینان خاطر از کیفیت بالای محصولات، محصولات کشاورزی متنوع از گل کلم صادراتی را خرید و سپس صادر کنند. در شرکت بازرگانی سبزینو برای صادرات محصولات کشاورزی، از بهترین با باکیفیت ترین نوع بسته بندی استفاده می‌شود. کارتن‌های باکیفیت و بسته بندی استاندارد، از مزایای این شرکت است.

در این شرکت، با توجه به رعایت احکام خرید و فروش و حقوق خریدار، بهترین نرخ بازار به شما صادر کننده محترم اعلام می‌شود. از این رو، شما برای اینکه نسبت به قیمت مطرح شده اطمینان داشته باشید، مطمئن باشید که شرکت بازرگانی سبزینو بهترین خدمات را در این راستا به شما ارائه می‌کند.

سبزینو، بهترین در راه صادرات محصولات کشاورزی

با توجه به سابقه درخشان شرکت بازرگانی سبزینو در امر صادرات محصولات صادراتی سبزی و صیفی جات، بانک اطلاعاتی قدرتمندی در این مجموعه تشکیل شده است که می‌تواند به خوبی پاسخگوی نیاز خریداران و مشتریان باشد. تیم صادراتی سبزینو به خوبی می داند که علاوه بر کیفیت، حاشیه سود نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. ارائه محصولات با کیفیت با مناسب ترین قیمت موجود در بازار، بزرگترین دغدغه تیم فروش سبزینو می باشد و همواره سعی بر کاهش هزینه ها داریم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *