فروش گل کلم

چگونه گل کلم صادراتی را به بهترین نحو بسته بندی کنیم؟

بسته بندی گل کلم صادراتی به روش اصولی و استاندارد

گل کلم صادراتی یک محصول مرغوب است که در مزارع کشاورزی به دست کشاورزان زحمت کش کاشته و برداشت می‌شود. شاید نمی‌دانید که خواص این محصول که از خانواده سبزیجات است، چه حد زیاد است. خواص این سبزی خوب به سلامتی بدن بسیار کمک می‌کند و در غذاهای متفاوتی هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای صادرات این محصول و حفظ ماندگاری آن، باید بسته بندی گل کلم صادراتی به روشی درست و اصولی باشد تا با کیفیت بالا، به دست مشتری برسد.

صادرات گل کلم صادراتی به کشورهای خارجی

گل کلم در دنیا از محبوبیت خوبی برخوردار است. مردم بسیاری از کشورها، از این سبزی به عنوان غذای اصلی در شکل‌های مختلف استفاده می‌کنند. برای مثال در کشور روسیه، در بسیاری از غذاها، گل کلم مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین این محصول برای صادرات، گزینه خوبی است. چه برای کشاورزان، چه برای صادر کنندگان این محصول، گل کلم گزینه ای مناسب و سودآور است و می‌توان با تولید کردن و صادر کردن آن، شغل خوبی را ایجاد کرد.

اما این محصول، برای صادرات نیازمند شرایطی است که باید به آنها توجه کرد. از جمله این شرایط، بسته بندی این محصول به صورت اصولی و استاندارد است. بسته بندی مناسب و درست، به سلامت محصول از زمان بارگیری و حمل آن به مقصد، کمک می‌کند. سلامت محصول برای خریدار در کشور مقصد، بسیار مهم است، چرا که در قبال پرداخت هزینه، انتظار دریافت یک محصول سالم و با کیفیت را دارد.

بسته بندی گل کلم
صادرات گل کلم به روسیه

بسته بندی گل کلم به روش درست و اصولی

صادرکنندگان باید بدانند که وزن هر بسته بندی، نباید از 12 کیلو گرم بیشتر شود. بنابراین باید از بسته بندی‌ها و سبدهای مناسبی استفاده کرد که وزن 12 کیلو گرم را تحمل کند. نکته مهمی که باید به آن به عنوان صادر کننده به آن دقت کنید، این است که نباید به خاطر کاهش هزینه‌ها، محصول را به صورت فله ای حمل کرده و انتقال دهید. چرا که به خاطر فشاری که بار به محصولات می‌آورد، حجم زیادی از آن دور ریز شده و دیگر قابل استفاده نمی‌باشد. در اینصورت، ضرر وارد شده به بار، شاید خیلی بیشتر از هزینه بسته بندی اصولی باشد.

ارسال گل کلم با بسته بندی های سنگین باعث فشار بر گل کلم و خفگی آن ها می‌شود و کالای شما سریع شروع به خراب شدن می‌کند. درصد دور ریز این نوع بسته بندی در بعضی از مواقع حتی به بیش از ۵۰ درصد هم می‌رسد. برای صرفه جویی چند صد دلاری در حمل و نقل، ضرر چند هزار دلاری خواهید داشت.

بهترین نوع بسته بندی گل کلم صادراتی

بسته بندی گل کلم صادراتی، باید به گونه ای باشد که فقط تک ردیفه باشد و در هر کارتن یا هر سبد، حداکثر 4 تا 6 عدد گل کلم باشد. گل کلم باید حداکثر 2 ردیفه و 12 کیلویی باشد. به عنوان تاجر و صادر کننده، باید توجه داشته باشید که هزینه دور ریز را در کشور مقصد، خودتان باید پرداخت کنید تا بتوانید بار دور ریز را در کشور مقصد دفن کنید.

چرا باید شرکت بازرگانی سبزینو را برای انتخاب گل کلم صادراتی مناسب انتخاب کنیم؟

در واقع سبزینو، به صادر کنندگان محترم کمک می‌کند، به راحتی و اطمینان خاطر از کیفیت بالای محصولات، محصولات کشاورزی متنوع از گل کلم صادراتی را خرید و سپس صادر کنند. در شرکت بازرگانی سبزینو برای صادرات محصولات کشاورزی، از بهترین با باکیفیت ترین نوع بسته بندی استفاده می‌شود. کارتن‌های باکیفیت و بسته بندی استاندارد، از مزایای این شرکت است.

در این شرکت، با توجه به رعایت احکام خرید و فروش و حقوق خریدار، بهترین نرخ بازار به شما صادر کننده محترم اعلام می‌شود. از این رو، شما برای اینکه نسبت به قیمت مطرح شده اطمینان داشته باشید، مطمئن باشید که شرکت بازرگانی سبزینو بهترین خدمات را در این راستا به شما ارائه می‌کند.

صادرات گل کلم
ماندگاری بالای گل کلم

مزیت بسته بندی گل کلم صادراتی با ماندگاری زیاد

یکی از نکات مهم که تاجران و صادرکنندگان باید به آن دقت کنند، کیفیت و ماندگاری محصولی است که به کشور مقصد می‌فرستند. میوه و تره باری که به کشور روسیه ارسال می‌کنید، باید ماندگاری بالایی داشته باشد تا بتواند رضایت مشتری را جلب کند. هدف شما فقط تحویل بار به مشتری و عدم اطمینان از ماندگاری کالا باشد، در کوتاه مدت نتیجه می‌گیرید، اما در بلند مدت از بازار خارج می‌شوید. اما با رساندن محصول با کیفیت و با ماندگاری بالا به دست مشتری، از اعتبار و خوش نامی در دنیای تجارت بهره مند خواهید شد. انتخاب محصول مناسب و شیوه صحیح بسته بندی آن، به کمک شرکت‌های بازرگانی با تجربه و مورد اعتماد، ممکن خواهد بود.

سبزینو، بهترین در راه صادرات محصولات کشاورزی

با توجه به سابقه درخشان شرکت بازرگانی سبزینو در امر صادرات محصولات صادراتی سبزی و صیفی جات، بانک اطلاعاتی قدرتمندی در این مجموعه تشکیل شده است که می‌تواند به خوبی پاسخگوی نیاز خریداران و مشتریان باشد. تیم صادراتی سبزینو به خوبی می داند که علاوه بر کیفیت، حاشیه سود نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. ارائه محصولات با کیفیت با مناسب ترین قیمت موجود در بازار، بزرگترین دغدغه تیم فروش سبزینو می باشد و همواره سعی بر کاهش هزینه ها داریم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *