گل کلم صادراتی ورامین

ورامین یکی از مناطقی است که گل کلم با کیفیت صادراتی تولید می کند. گل کلم صادراتی ورامین، یکی از ده ها محصولی است که تیم تامین سبزینو، برای شرکت های صادرات محصولات کشاورزی ایران، شرکت های مدیریت صادرات (EMC) و تجار برای صادرات به روسیه ؛ امارات (دبی/دوبی) ؛ عراق ؛ آذربایجان ؛ ترکمنستان ؛ گرجستان ؛ ارمنستان ؛ افغانستان ؛ اوکراین ؛ بحرین ؛ ترکیه ؛ مولداوی ؛ قطر ؛ قزاقزستان و کویت، تامین می نماید.

این شرکت علاوه بر گل کلم صادراتی ورامین، فلفل دلمه ای رنگی صادراتی اصفهان، سیب صادراتی، بادمجان صادراتی و چندین نوع دیگر از صیفی جات صادراتی ایران را بصورت تخصصی تامین و آماده صادرات می کند.

منطقه ورامین، بجز گل کلم، صیفی جات دیگری را نیز با کیفیت صادراتی تولید می کند. تیم تامین سبزینو، بعنوان خریدار محصولات کشاورزی، پس از بررسی محصولات کشاورزان ورامین توسط کارشناس متخصص و با تجربه و در صورتی که محصول به تایید کارشناس محصولات کشاورزی سبزینو برسد، در قالب یک قرارداد سالیانه، گل کلم و سایر محصولات این عزیزان زحمت کش را به صورت تضمینی خریداری و روانه انبار برای سورت و بسته بندی و آماده سازی برای صادرات این محصولات به کشورهای مذکور می نماید.

ارائه مشاوره در زمینه خرید و فروش گل کلم صادراتی ورامین، بسته بندی اصولی این محصول به نحوی که تا مقصد کوچکترین خسارتی به سفارش مشتری وارد نشود، ارائه راهکار با توجه به کشور و بازار میوه تره بار هدف در زمینه کاهش قیمت تمام شده و در نتیجه کسب سود بیشتر صادر کننده بخشی از خدمات مشاوره ای شرکت سبزینو که بعنوان تامین کننده تخصصی محصولات کشاورزی صادراتی در بین فعالان این حوزه شناخته می شود، است.

همانگونه که می دانید، بسته بندی یکی از ارکان مهم در صادرات به حساب می آید که چندین فاکتور از جمله کیفیت سبد یا کارتن بسته بندی، طراحی گرافیکی، کیسه های نانو، گرافت با کیفیت و … را شامل می شود. سبزینو با در اختیار داشتن یک گروه متخصص بسته بندی محصولات صادراتی، این مهم را بر اساس تجربه و تخصص، به بهترین شکل ممکن انجام داده به گونه ای که منجر به رضایت تاجر و خریدار نهایی گل کلم صادراتی ورامین خواهد بود.

برای خرید و فروش این محصول می توانید در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 صبح الی 17 عصر و در روزهای پنجشنبه از ساعت 8 صبح الی 13، با بخش فروش سبزینو تماس گرفته و سفارش خرید خود را به این واحد اعلام نمایید.

در صورتی که در زمینه خرید گل کلم صادراتی ورامین، صادرات آن به روسیه یا کشورهایی که در بالا ذکر شد، بسته بندی و قیمت این محصول نیاز به مشاوره تخصصی دارید لطفا فقط در ساعات مذکور با شماره 09131009342 خانم مهندس زهره نوروزی تماس بگیرید.

نحوه خرید و فروش گل کلم صادراتی ورامین

توجه داشته باشید، به دلیل نوسانات قیمت ارز، قیمت اعلام شده محصول تنها چند ساعت معتبر می باشد. لذا پس از اینکه با واحد فروش سبزینو تماس گرفتید، ابتدا قیمت روز را استعلام کنید. در صورتی که قیمت اعلام شده با احتساب هزینه های حمل و نقل و صادرات با قیمت روز بازار میوه تره بار کشور مقصد همخوانی داشته باشد، می بایست در هنگام ثبت سفارش خرید و فروش گل کلم صادراتی ورامین، پنجاه درصد از مبلغ کل سفارش خود را به شماره حساب اعلام شده از طرف بخش فروش سبزینو، واریز نموده و تصویر فیش بانکی یا رسید انتقال وجه به صورت اینترنتی را از طریق پیام رسانهای واتسپ یا تلگرام برای این واحد ارسال کنید تا سفارش شما در صف انبار قرار بگیرد.

محصول شما در تاریخی که در هنگام ثبت سفارش اعلام شده درب انبار آماده تحویل می باشد و شما می بایست، 50% باقیمانده فاکتور خود را پس از بدست آمدن وزن نهایی روی باسکول، به حساب شرکت انتقال دهید تا بار در اختیار شما قرار بگیرد.

صادرات گل کلم ورامین به روسیه و سایر کشورها

چنانچه مشتری به هر دلیلی توانایی صادرات محصول خود به روسیه یا کشور مورد نظر را نداشته باشد، می تواند در هنگام تماس با بخش فروش، درخواستی مبنی بر واگذاری صادرات سفارش خود را به به این واحد اعلام نماید.

در اینصورت دپارتمان سبزینو از صفر تا صد صادرات گل کلم ورامین به روسیه یا هر کشور دیگری را به عهده خواهد گرفت و پس از انجام محاسبات در مورد اجاره کانتینر، حمل و نقل تا آستارا یا هر مرز دیگری از ایران، تشریفات گمرکی و نهایتا تحویل بار به مشتری نهایی، قیمت تمام شده تحویل گل کلم صادراتی در روسیه را به ایشان اعلام می کند.