خرید فلفل دلمه قرمز

همانگونه که می دانید، در ایران فلفل دلمه ای رنگی شامل چهار رنگ قرمز، زرد، نارنجی و سبز می شود. در این مطلب درباره نحوه خرید فلفل دلمه قرمز می نویسیم تا شما با چگونگی خرید این محصول آشنا شوید.

خرید فلفل دلمه قرمز

زمانی که مشتری به واحد فروش سبزینو سفارش خرید فلفل دلمه ای می دهد، اگر در مورد رنگ آن با واحد فروش صحبت نکند، سفارش ایشان به صورتی که در ادامه توضیح می دهیم، سورت و بسته بندی می شود. در حالت عادی یک کانتیر گنجایش بارگیری 14 تن فلفل دلمه ای رنگی را دارد که با درصد های زیر، سفارش مشتری تامین می گردد.

  • 50 درصد فلفل دلمه ای قرمز
  • 30 درصد فلفل دلمه زرد
  • 20 درصد فلفل دلمه نارنجی

اگر خریدار فقط درخواست خرید فلفل دلمه قرمز را داشته باشد، حتما می بایست در مورد سفارش خود با واحد فروش سبزینو صحبت و این واحد را در جریان درخواست خود بگذارد. وگرنه سفارش مشتری بر اساس توضیحاتی که در بالا داده شد، تکمیل و آماده سازی می شود.

در بیشتر موارد مشتری با علم به این موضوع در خواست خرید فلفل دلمه ای خود را در اختیار واحد فروش سبزینو قرار می دهد. و سفارش ها نیز بر همین اساس آماده سازی می شود.

قابل ذکر است که تایید سفارش تنها در صورت موجود بودن محصول به میزانی که بتوان 100 درصد از خرید را به فلفل دلمه قرمز اختصاص داد، امکانپذیر است و مشتریان عزیز توجه داشته باشند که تیم فروش سبزینو، هیچ تعهد و الزامی در این خصوص ندارد.

نکته دیگر اینکه در صورتی که سفارش مشتری برای خرید فلفل دلمه قرمز تایید شود، قیمت محصول به ازای هر کیلو نیز افزایش می یابد که با قیمت درج شده در سایت، متفاوت است. پس قبل از انجام هرگونه تراکنش بانکی، حتما قیمت روز را استعلام نمایید و سپس در صورتی که از خرید خود اطمینان دارید، مبلغ سفارش را به حساب سبزینو انتقال دهید.

برای خرید فلفل دلمه قرمز می توانید در روزهای کاری از شنبه تا چهارشنبه بین ساعات 8 صبح الی 17 بعدازظهر و پنجشنبه ها 8 صبح الی 13 به صورت مستقیم با خانم مهندس زهره نوروزی از طریق شماره 09131009342 به صورت مستقیم تماس گرفته و سفارش خرید خود را به ایشان اعلام نمایید.

همچنین برای استعلام قیمت فلفل دلمه ای صادراتی علاوه بر مشاهده قیمت در سایت می توانید، قیمت امروز این محصول را از طریق شماره تماس های درج شده در سایت سبزینو، به صورت تلفنی استعلام نمایید.

نکته آخر اینکه، قیمت محصولات کشاورزی و صیفی جات، هر روز بین ساعت 11 تا 12 در سایت سبزینو به روز رسانی می شود.

با تشکر از توجه شما …

خرید و استعلام قیمت : 09131009342 خانم مهندس نوروزی