خرید پودر پاپریکا

در صورتی که نیاز به خرید پودر پاپریکا برای صادرات و در حجم انبوه دارید، تیم تامین سبزینو قادر به تامین نیاز شما می باشد. پودر پاپریکا از فلفل دلمه ای خشک به دست آمده و به عنوان یک ادیه معطر و خوشبو در آشپزی از آن استفاده می شود.

خرید پودر پاپریکا

کشورهای زیادی وارد کننده ادویه جات به خصوص پودر فلفل دلمه ای یا پودر پاپریکا هستند. ما با در اختیار داشتن بهترین و مجهزترین دستگاه های مکانیزه برای تولید انواع پودر پاپریکا، توانایی فروش این محصول در حجم انبوه و با کیفیت صادراتی را دازیم.

در صورتی که خریدار درخواست نمونه محصول را قبل از خرید پودر پاپریکا داشته باشد، می بایست با واحد فروش سبزینو تماس گرفته و پس از هماهنگی، هزینه نمونه پودر و ارسال آن را به صورت خرید اینترنتی در حجم کم و برای نمونه و یا به صورت کارت به کارت پرداخت نماید تا نمونه برای ایشان ارسال شود.

لطفا به یاد داشته باشید که خرید پودر پاپریکا از سبزینو فقط به صورت عمده امکانپذیر است و با توجه به سیاست های دپارتمان فروش سبزینو، فروش پاپریکا به صورت خرده فروشی امکانپذیر نمی باشد.

خرید اینترنتی پودر پاپریکا

منظور از خرید اینترنتی پودر پاریکا این است که خریدار این محصول، هزینه سفارش خود را به صورت اینترنتی و از طریق درگاه پرداخت آنلاینی که در اختیار ایشان قرار دارد، پرداخت نماید. که این مورد تنها برای خرید پاپریکا در حجم انبوه در سایت تعبیه شده.

پودر پاپریکا قیمت

شما می توانید برای استعلام قیمت پاپریکا امروز و همچنین کسب اطلاعات در مورد بسته بندی، نحوه ارسال و حمل و نقل و سایر مواردی که جای سوال دارد، همه روزه از ساعت 8 صبح الی 17 و پنجشنبه ها  از ساعت 8 صبح الی 13 به صورت مستقیم و از طریق شماره 09131009342 با خانم مهندس زهره نوروزی تماس بگیرید و قیمت روز پودر فلفل دلمه ای (پاپریکا) را استعلام کنید.

استعلام قیمت و خرید پاپریکا : 09131009342 خانم نوروزی