خرید فلفل دلمه ای

یکی از بیشترین درخواست های خرید که برای واحد فروش سبزینو ارسال می شود، درخواست خرید فلفل دلمه ای رنگی اصفهان است. چرا که مدیریت سبزینو، بعنوان یک برند، در بین تولید کنندگان و خریداران فلفل دلمه ای، شناخته می شود.

خانم مهندس زهره نوروزی که فعالیت خود در حوزه محصولات کشاورزی را بصورت تخصصی با فلفل دلمه ای رنگی تولید گلخانه های استان اصفهان که تولید کننده نوع صادراتی این محصول هستند، شروع نمودند.

خرید فلفل دلمه ای
خرید فلفل دلمه ای 09131009342 خانم مهندس زهره نوروزی

یک تاجر با تجربه، تاجری است که زیر و بم محصولی که قرار است خرید کند و در اینجا منظور خرید فلفل دلمه ای می باشد را مورد بررسی قرار دهد. از چندین منبع قیمت محصول را استعلام و در نهایت خرید خود را با توجه به مناسب ترین قیمت و ایده آل ترین کیفیت موجود، انجام دهد.

کمتر تاجر با سابقه ای با نام خانم نوروزی آشنا نیست. تقریبا نقطه پایانی تماس ها برای خرید فلفل دلمه ای به خانم مهندس نوروزی ختم می شود. چرا که یا تاجر مستقیما با ایشان تماس میگیرد و متقاعد می شود که خرید خود را از طریق خانم نوروزی انجام دهد، یا همکاران ما در این حوزه، ایشان را به خانم نوروزی ارجاع می دهند.

خیلی از عزیزان هم برای خرید فلفل دلمه ای در تناژ بسیار پایین تماس می گیرند. توجه نمایید که تیم تامین سبزینو به سرپرستی خانم نوروزی، تنها برای اهداف صادراتی و در تناژ بالا، این محصول را برای مشتریان تامین می کند.

محصولی که تیم تامین سبزینو در اختیار شما می گذارد، بسته به نیاز بازار هدف شما، درجه بندی و سورتینگ و بسته بندی می شود. کشورهایی مانند روسیه، عمان، قطر، کویت، امارات، گرجستان، ترکیه برخی کشورهای حوزه خلیج فارس، عراق و دیگر همسایگان ایران، بازار مناسبی برای عرضه فلفل دلمه ای رنگی هستند که سبزینو، مناسب با نیاز این بازار ها، محصولات را سورتینگ و بسته بندی می نماید.

همچنین قیمت فلفل دلمه ای صادراتی، با توجه به کشور مقصد، امکان کاهش یا افزایش را دارد. پس لطفا در هنگام خرید فلفل دلمه ای، حتما کشوری که قصد صادرات به آن را دارید به تیم فروش اعلام نمایید تا مناسب ترین قیمت را به شما اعلام کنیم.

در زمان خرید این محصول از طریق سبزینو، اگر محصول را برای مصرف داخلی نیاز دارید، حتما اعلام نمایید. چرا که قیمت فلفل دلمه در بازار میوه و تره بار ایران، با قیمت صادراتی آن تفاوت زیادی دارد.

برای استعلام قیمت و خرید فلفل دلمه ای، با واحد فروش و از طریق شماره های موجود در سایت، یا مستقیما با خانم مهندس نوروزی، به شماره 09131009342 تماس بگیرید.