فلفل دلمه ای رنگی صادراتی

یکی از محصولاتی که در صادرات محصولات کشاورزی ایران و در سبد تجار قرار دارد، فلفل دلمه ای رنگی صادراتی است که عمدتا محصولی است از گلخانه ها و در رنگ های قرمز، زرد و نارنجی و با نسبت های مشخصی در سفارش مشتری اعمال می شود.

کشورهایی مختلفی از جمله همسایه های ایران و حتی کشورهایی که مرز مشترک با ایران ندارند، فلفل دلمه ای رنگی صادراتی ایران را برای واردات به بازار میوه و تره بار خود انتخاب می کنند.

هر محصولی برای اینکه بتواند وارد بازارهای فرامرزی شود، باید دارای حداقل استاندارهای لازم برای صادارت باشد. که فلفل دلمه ای نیز جزو این محصولات به حساب می آید و باید در انتخاب تامین کننده آن دقت نمود.

اندازه یکدست محصول، ظاهر سالم و براق، بسته بندی مناسب، لیبیل هایی که طرح گرافیکی مناسبی دارد جزو استانداردهای صادراتی فلفل دلمه ای صادراتی می باشد. تاییدیه های بهداشت و چندین مورد دیگر نیز برای خروج محصول از انبار گمرک نیز جای خود را دارند.

قیمت فلفل دلمه رنگی صادراتی

قیمت فلفل دلمه رنگی صادراتی ایران، نسبت به قیمت آن در بازار میوه و تره بار داخل ایران، تفاوت چشمگیری دارد. که دلایل مختلفی در تعیین قیمت این نوع محصول دخیل می باشد. در مورد تعیین قیمت فلفل دلمه ای، مقاله ای در سایت سبزینو منتشر کرده ایم که می توانید مطالعه کنید.

سورتینگ و بسته بندی

یکی از بزرگترین دغدغه های مشتریان ما، سلامت محصولی است که خریداری می کنند. برای مثال آنها نگران آفاتی هستند که باعث خرابی محصول و وارد آمدن ضربه به اعتبار ایشان می شود. آفاتی که ممکن است بازار میوه و تره بار داخل، توجه زیادی به آن نکند و محصول را با هر ظاهری می توان در فروشگاه های میوه مشاهده نمود.

فلفل دلمه ای رنگی صادراتی

آفات به اشکال مختلف روی پوست فلفل دلمه ای رنگی نمایان می شوند. یکی از خدماتی که سبزینو برای مشتریان خود در نظر گرفته، سرویس نظارت است.

کارفرما یا خریدار، با سفارش این سرویس می تواند این دغدغه را برطرف نماید. فرض کنید شما بعنوان خریدار فلفل دلمه ای رنگی صادراتی، سفارشی را توسط تیم تامین و فروش سبزینو، به ثبت می رسانید. در این صورت دو حالت وجود دارد.

حالت اول این است که خود شما شخصا، یا نماینده ای که از طرف شما به واحد فروش سبزینو معرفی می شود، می توانید در انبار حاضر و نظاره گر سورتینگ و بسته بندی فلفل دلمه ای ها باشید.

حالت دوم زمانی است که امکان حضور در انبار برای شما وجود ندارد. در اینصورت می توانید از خدمات نظارت سبزینو استفاده کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد صادرت سبزینو تماس بگیرید.

خرید فلفل دلمه رنگی صادراتی

برای استعلام قیمت و خرید فلفل دلمه ای رنگی صادراتی می توانید با شماره 09131009342 خانم زهره نوروزی بصورت مستقیم یا با واحد فروش سبزینو که شماره آن در قسمت های مختلف سایت قرار دارد، تماس حاصل نمایید.