صادرات هندوانه

وضعیت صادرات هندوانه به عراق چگونه است؟

صادرات هندوانه به عراق

هندوانه یکی از میوه‌های محبوب ما ایرانی هاست که در فصل تابستان و هوای گرم، بسیار مرود استفاده قرار می‌گیرد. این میوه در شهرهای زیادی از کشور ما کشت می‌شود و هندوانه صادراتی هم جزو یکی از محصولات تولید شده در ایران است. این میوه به دلیل طعم خوب و خنک کنندگی که دارد، باعث می‌شود از خوردن آن در هوای گرم لذت ببریم. برای همین این محصول به کشورهای دیگر هم صادر می‌شود. به دلیل محبوبیت این میوه، صادرات هندوانه به عراق از طرف کشور ما زیاد اتفاق می‌افتد.
در کشور ما، تولید هندوانه زیاد اتفاق می‌افتد و در بین سایر رقبا که به کاشت این محصول می‌پردازند، ایران رتبه پنجم را دارد. همانطور که می‌دانید، کشور ما به عنوان یک سرزمین خوش آب و هوا و شرایط اقلیمی مناسب، برای کاشت انواع و اقسام صیفی جات و سبزی جات مناسب است. در کشور ما میوه‌ها و محصولاتی کشت می‌شود که در بعضی از کشورها، امکان کاشت و رشد آنها وجود ندارد. اما ایران یک کشور چهار فصل با خاک حاصلخیز بوده که بسیاری از محصولات کشاورزی، با بهترین کیفیت در آن کشت می‌شود.
کیفیت میوه و سبزیجات ایرانی بسیار بالا است، به طوری که از آنها در سراسر دنیا استقبال زیادی می‌شود و طرفداران خود را در جاهای مختلف دارند. بعضی از کشورها نیز، جزو مشتریان ثابت محصولات کشاورزی ایرانی هستند. هندوانه صادراتی نیز جزو همین محصولات است.

صادرات هندوانه
کاشت و صادرات هندوانه در ایران

در ایران، شهرهای مختلفی هستند که به کاشت هندوانه می‌پردازند و در صادرات هندوانه نیز فعالیت می‌کنند. همین باعث سودآوری برای آنها می‌شود. این محصول در انواع مختلفی نیز کشت می‌شود. برای مثال، قرق، خانمی، محبوبی، شریف آبادی، پوست سفید همدان و هندوانه مغان، از انواع معروف این میوه هستند که در کشور ما تولید می‌شوند. صادرات هندوانه به عراق از همین انواع مختلف کشت شده در ایران تامین می‌شود و توانسته رضایت مشتری را کسب کند.

آمار هندوانه صادراتی در جهان

هدف شناسایی رقبا در بازار جهانی است.

رقم کل صادرات: ۲,۰۰۹,۰۳۳,۰۰۰ دلار

میزان رشد پنج ساله ارزش هر واحد: ۶ درصد

میزان رشد یکساله ارزش هر واحد: ۱۹ درصد

میانگین فاصله از کشور وارد کننده: ۱,۷۲۷ KM

آمار واردات هندوانه در بازار جهانی

هدف شناخت متقاضیان و پتانسیل ها در بازار جهانی است.

رقم کل واردات: ۱,۹۹۰,۱۵۷,۰۰۰ دلار

میزان رشد پنج ساله ارزش هر واحد: ۶ درصد

میزان رشد یکساله ارزش هر واحد: ۱۸ درصد

میانگین فاصله از کشور صادر کننده: ۲,۱۹۰ KM

اقدامات لازم برای صادرات هندوانه به عراق

  • قیمت محصول خودمان را در بازار هدف مورد بررسی قرار دهیم و تلاش کنیم که با عرضه محصول با کیفیت و قیمت مناسب رقبا را از میدان دور کنیم و خودمان به عنوان رقیب اصلی شناخته شویم.
  • با توجه به حساسیت های لازم در نگهداری و صادرات هندوانه صادراتی و انواع دیگر صیفی جات انتخاب وسیله مناسب حمل و نقل با امکانات لازم برای حفظ کیفیت محصول اهمیت بسیار زیادی دارد. باید از کانتینرهای مجهز استفاده کنیم.
  • دربسته بندی محصول باید نهایت دقت و سلیقه را در نظر گرفت و اطلاعات کامل محصول را روی بسته ها درج کرد. درصورتی که مقصد محصول صادراتی شما روسیه است و برخی از کشور های حساس حتما علاوه بر زبان انگلیسی اطلاعات مورد نظر را به زبان اصلی کشور مقصد روی بسته ها درج کنید تا اطلاعات لازم را منتقل کرده باشید.
  • چنانچه محصولی را که به بازاری صادر می کنید که شناخته شده نیست شما به تبلیغات گسترده ای برای جلب نظر مشتری ها دارید.
    حضور در نمایشگاه های کشور ها برای کسب اطلاعات از بازار ها ی محصول صادره و ارتباط با مشتری ها و شناخت علایق و ذائقه آن ها یکی از مهم ترین کارهاییست که یک تاجر باید انجام دهد. در واقع تمرکز روی بازاریابی و ارائه خود به شکلی درست در بین سایر رقبا، اصل بسیار مهمی است.

میوه صادراتی

چرا باید شرکت بازرگانی سبزینو را برای اطلاع از شرایط بازار و بازاریابی جهت صادرات انتخاب کنیم؟

در واقع سبزینو، به صادر کنندگان محترم کمک می‌کند، به راحتی و اطمینان خاطر از کیفیت بالای محصولات، محصولات کشاورزی متنوع از گل کلم صادراتی را خرید و سپس صادر کنند. در شرکت بازرگانی سبزینو برای صادرات محصولات کشاورزی، از بهترین با باکیفیت ترین نوع بسته بندی استفاده می‌شود. کارتن‌های باکیفیت و بسته بندی استاندارد، از مزایای این شرکت است.
در این شرکت، با توجه به رعایت احکام خرید و فروش و حقوق خریدار، بهترین نرخ بازار به شما صادر کننده محترم اعلام می‌شود. از این رو، شما برای اینکه نسبت به قیمت مطرح شده اطمینان داشته باشید، مطمئن باشید که شرکت بازرگانی سبزینو بهترین خدمات را در این راستا به شما ارائه می‌کند. برای صادرات هندوانه به عراق می‌توانید به راحتی به سبزینو اعتماد کنید.

سبزینو، بهترین در راه صادرات محصولات کشاورزی

با توجه به سابقه درخشان شرکت بازرگانی سبزینو در امر صادرات محصولات صادراتی سبزی و صیفی جات، بانک اطلاعاتی قدرتمندی در این مجموعه تشکیل شده است که می‌تواند به خوبی پاسخگوی نیاز خریداران و مشتریان باشد. تیم صادراتی سبزینو به خوبی می داند که علاوه بر کیفیت، حاشیه سود نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. ارائه محصولات با کیفیت با مناسب ترین قیمت موجود در بازار، بزرگترین دغدغه تیم فروش سبزینو می باشد و همواره سعی بر کاهش هزینه ها داریم.
یکی از مهم ترین اقدامات در امر صادرات، اطلاع از شرایط بازار و مقصدهای مناسب برای فروش محصول مورد نظر است. اگر نتوانید به درستی نیاز بازار را تشخیص دهید، نمی‌توانید در زمینه صادرات، به درستی عمل کنید. متخصصان شرکت بازرگانی سبزینو، شما را در این امر یاری می‌کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *