قیمت سیر ایرانی

صادرات سیر به عراق

صادرات سیر به عراق

سیر جزو یکی از محصولات کشاورزی تولید شده در کشورمان است که طرفداران زیادی دارد و صادرات آن به توسط تاجران به کشورهای مختلفی صورت می‌گیرد. فروش سیر صادراتی در انواع نمایندگی‌های فروش در سراسر کشور اتفاق می‌افتد. کشاورزان ایرانی با بکارگیری تلاش و سعی زیاد، بهترین نوع این محصول را تولید می‌کنند تا بتوانند در بازار صادرات با دیگر فروشندگان رقابت کنند. به دلیل کیفیت بالای محصولات کشاورزی ایرانی صادرات سیر به عراق نیز مورد استقبال قرار گرفته است.
سیر ایرانی از کیفیت بالایی برخوردار است و در بازارهای بین المللی، طرفداران زیادی دارد. فروش سیر صادراتی با قیمت‌های متفاوتی اتفاق می‌افتد چرا که هزینه تولید، بسته بندی و عرضه آن به بازار نیز متفاوت است. سیر خشک از فواید بسیار زیادی برخوردار است که به سلامتی افراد کمک می‌کند. برای همین مردم جهان نسبت به استفاده از آن مشتاق بوده و مایلند آن را خریداری کنند.

فروش و صادرات سیر به عراق و کشورهای وارد کننده

کشورهای مختلفی هستند که به دلایلی مثل عدم امکان رشد سیر با کیفیت بالا، نسبت به خرید و واردات آن اقدام می‌کنند. برای همین کشور ما می‌تواند به عنوان تولید کننده بهترین و با کیفیت ترین محصولات کشاورزی، سیر صادراتی را با قیمت خوب به این کشور ها صادر کرده و از آن درآمد و استغال زایی بسیار خوبی کسب کند.
در بین کشورها، کشور اندونزی بیشترین سهم را در خرید سیر دارد و بعد از این کشور، ویتنام، برزیل، آمریکا و مالزی، کشورهایی هستند که به خرید و واردات سیر می‌پردازند. بنابراین این مناطق، می‌توانند جزو هدف‌های فروش سیر صادراتی باشند و محصولات با کیفیت را به آنها صادر کرد. از ایران صادرات سیر به عراق، روسیه، ترکیه و … اتفاق می‌افتد.

فروش سیر

فروش سیر صادراتی ایرانی

همانطور که گفتیم، در ایران نیز سیر با کیفیت بسیار خوبی تولید می‌شود. شهرهای مختلفی در ایران به تولید و عرضه این محصول می‌پردازند. شاید جالب باشد که بدانید بیشتری صادرات این محصول، به کشور روسیه اتفاق می‌افتد. این کشور سهم 85 درصدی از سیر صادراتی ایران را به خود اختصاص داده است. البته صادرات سیر به عراق نیز مورد استقبال تاجران قرار گرفته است.

چه مناطقی در ایران سیر تولید می‌کنند؟

سیر از جمله محصولاتی است که در بازار داخلی نیز طرفداران زیادی دارد و مصرف آن زیاد است. مردم در غذاهای خود به خاطر طعم خوبی که دارد، از این محصول استفاده می‌کنند و نسبت به خرید آن مشتاق هستند. این گیاه در مواد نگهدارنده نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین به خاطر خواص فراوانی که دارد، در ساخت دارو نیز از آن استفاده می‌کنند.
قطب تولید کننده سیر در ایران، همدان است که حدود 62 درصد از کل سیر ایران را تولید می‌کند. محصول این منطقه از کیفیت بالایی برخوردار بوده و برای صادرات به روسیه نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. صادر کنندگان می‌توانند برای تهیه بهترین محصول و فروش آن به خارج از کشور، روی تولید کنندگان همدانی حساب کرده و از محصولات با کیفیت آنها برای فروش استفاده کنند.

قوانین صادرات سیر به عراق

  • قیمت سیر را در بازار هدف مورد بررسی قرار دهید و تلاش کنید که با عرضه محصول با کیفیت و قیمت مناسب رقبا را از میدان دور کنید و خودتان به عنوان رقیب اصلی شناخته شوید.
  • با توجه به حساسیت های لازم در نگهداری و صادرات محصولات کشاورزی انتخاب وسیله مناسب حمل و نقل با امکانات لازم برای حفظ کیفیت محصول اهمیت بسیار زیادی دارد.
  • دربسته بندی محصول دقت زیادی داشته باشید و اطلاعات کامل محصول را روی بسته ها درج کنید درصورتی که مقصد محصول صادراتی شما روسیه است و برخی از کشور های حساس حتما علاوه بر زبان انگلیسی اطلاعات مورد نظر را به زبان اصلی کشور مقصد روی بسته ها درج نمایید.
  • چنانچه محصول خود را به بازاری صادر می کنید که محصول شناخته شده نیست شما به تبلیغات گسترده ای برای جلب نظر مشتری ها دارید.
    حضور در نمایشگاه های کشور ها برای کسب اطلاعات از بازار ها ی محصول صادره و ارتباط با مشتری ها و شناخت علایق و ذائقه آن ها یکی از مهم ترین کارهاییست که یک تاجر باید انجام دهد.

فروش سیر ایرانی

چرا باید شرکت بازرگانی سبزینو را برای انتخاب بهترین سیر و فروش سیر صادراتی انتخاب کنیم؟

در واقع سبزینو، به صادر کنندگان محترم کمک می‌کند، به راحتی و اطمینان خاطر از کیفیت بالای محصولات، محصولات کشاورزی متنوع از گل کلم صادراتی را خرید و سپس صادر کنند. در شرکت بازرگانی سبزینو برای صادرات محصولات کشاورزی، از بهترین با باکیفیت ترین نوع بسته بندی استفاده می‌شود. کارتن‌های باکیفیت و بسته بندی استاندارد، از مزایای این شرکت است.
در این شرکت، با توجه به رعایت احکام خرید و فروش و حقوق خریدار، بهترین نرخ بازار به شما صادر کننده محترم اعلام می‌شود. از این رو، شما برای اینکه نسبت به قیمت مطرح شده اطمینان داشته باشید، مطمئن باشید که شرکت بازرگانی سبزینو بهترین خدمات را در این راستا به شما ارائه می‌کند.

سبزینو، بهترین در راه صادرات سیر به عراق

با توجه به سابقه درخشان شرکت بازرگانی سبزینو در امر صادرات محصولات صادراتی سبزی و صیفی جات، بانک اطلاعاتی قدرتمندی در این مجموعه تشکیل شده است که می‌تواند به خوبی پاسخگوی نیاز خریداران و مشتریان باشد. تیم صادراتی سبزینو به خوبی می داند که علاوه بر کیفیت، حاشیه سود نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. ارائه محصولات با کیفیت با مناسب ترین قیمت موجود در بازار، بزرگترین دغدغه تیم فروش سبزینو می باشد و همواره سعی بر کاهش هزینه ها داریم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *