صادرات خیار

صادرات خیار به عراق

صادرات خیار به عراق

برای تولید خیار صادراتی، به شرایطی نیاز است که معمولی نبوده و به تجهیزات کاملی جهت تولید و عرضه آن به بازار احتیاج است. اگر شرایط مناسبی برای این محصول در نظر گرفته نشود، در نتیجه خیار از نظر اندازه و طعم، چیزی نیست که مناسب صادرات باشد و کیفیت سطح بالایی داشته باشد. برای همین اگر قصد صادرات خیار به عراق را دارید، باید به دنبال تولیدکنندگانی باشید که با کیفیت و استاندارد، محصول مورد نظر شما را تولید می‌کنند.

آمار صادرات خیار

  • هدف شناسایی رقبا در بازار جهانی است.
  •  رقم کل صادرات: ۲,۷۲۰,۳۰۶,۰۰۰ دلار
  •  میزان رشد پنج ساله ارزش هر واحد: ۳ درصد
  •  میزان رشد یکساله ارزش هر واحد: ۱۰ درصد
  •  میانگین فاصله از کشور وارد کننده: ۱,۲۱۰ KM

آمار واردات خیار

هدف شناخت متقاضیان و پتانسیل ها در بازار جهانی است.

  •  رقم کل واردات: ۲,۸۵۶,۶۳۱,۰۰۰ دلار
  •  میزان رشد پنج ساله ارزش هر واحد: ۲ درصد
  •  میزان رشد یکساله ارزش هر واحد: ۱۰ درصد
  •  میانگین فاصله از کشور صادر کننده: ۱,۳۲۲ KM

خیار صادراتی

خیار صادراتی ایرانی

همانطور که می‌دانید، محصولات کشاورزی ایرانی، از کیفیت بالایی برخوردار هستند، به خاطر اینکه کشور ما ایران، چهار فصل بوده و انواع سبزیجات و صیفی جات در آن تولید می‌شوند. به خاطر شرایط اقلیمی مناسب در کشور ما، می‌توانید باکیفیت ترین محصولات را از تولید کنندگان تهیه کرده و به بازار بین المللی صادر کنید. برای اینکه کیفیت محصولات کشاورزی ایرانی بالا است، صادرات خیار به عراق نیز زیاد اتفاق می‌افتد.

یکی از دلایل کیفیت بالای محصولات ایرانی از جمله خیار صادراتی، این است که کشاورزان و باغداران ایرانی، به استفاده از سموم شیمیایی علاقه ندارند و حدالامکان، از کمترین سم و کود شیمیایی بهره می‌گیرند. برای همین، محصولات باکیفیت و ارگانیکی را تولید کرده و به دست مشتری می‌رسانند. به خاطر کیفیت خوب، همچنین عطر و طعم خاص این محصولات، متقاضیان زیادی برای صیفی جات و سبزیجات ایرانی در بازارهای خارجی وجود دارد.

بزرگترین تولید کنندگان خیار صادراتی در جهان

کشورهای مختلفی مشغول تولید خیار با کیفیت خوب و در حد بازار بین المللی هستند و به فروش آن می‌پردازند. در بین همه آنها، کشور چین، 60 درصد از سهم این بازار را به خود اختصاص داده است. بعد از کشور چین، به ترتیب کشورهای ترکیه، روسیه، ایران و همچنین آمریکا، در زمینه تولید خیار فعال هستند.

ایران محصولات با کیفیت صادراتی خود را، به کشورهایی مثل روسیه، عراق و همچنین کشورهای خلیج فارس می‌فرستد و از نظر صادراتی، ارتباط خوبی با این مناطق دارد. کشور روسیه به دلیل نامناسب بودن شرایط کشاورزی و اقلیمی، همیشه مقصد خوبی به عنوان صادرات است.

انواع خیار صادراتی

در ایران خیار در انواع مختلفی تولید شده و برای فروش آماده می‌شود. با توجه به نیاز بازار و تقاضای مشتری، نوع آن مشخص می‌شود. اما در بین همه این محصولات، خیارهای قلمی ساده و همینطور نوع خار دار آن بیشتر مورد پسند مشتریان واقع شده و بهتر نیز به فروش می‌رسند.

در کشور ما، این مدل خیارها با بهترین کیفیت و طعم، به تولید می‌رسند و در شهرهای مختلفی، کشاورزان در تلاش هستند که مناسب صادرات و در سطح استاندارد بین المللی، محصولات با کیفیت تولید کنند تا بتوانند رضایت مشتریان را جلب نمایند.

مهم ترین اقدام قبل از صادرات خیار به عراق

برای صادرات خیار، مهم ترین اقدام، بررسی بازار هدف و شناسایی نیاز آن است. برای هر کشوری، نیاز طبق سلیقه مردم و سلیقه آنها، متفاوت است. برای همین بازار هدف باید به درستی و کامل مورد بررسی قرار بگیرد. در نتیجه پرس و جو و تحقیقات، میتوان به نتایج درست و حقیقی رسید و برای آن به درستی برنامه ریزی کرد.

  صادرات خیار به عراق

چرا باید شرکت بازرگانی سبزینو را برای انتخاب گل کلم صادراتی مناسب انتخاب کنیم؟

در واقع سبزینو، به صادر کنندگان محترم کمک می‌کند، به راحتی و اطمینان خاطر از کیفیت بالای محصولات، محصولات کشاورزی متنوع از گل کلم صادراتی را خرید و سپس صادر کنند. در شرکت بازرگانی سبزینو برای صادرات محصولات کشاورزی، از بهترین با باکیفیت ترین نوع بسته بندی استفاده می‌شود. کارتن‌های باکیفیت و بسته بندی استاندارد، از مزایای این شرکت است. برای صادرات خیار به عراق می‌توانید به راحتی به سبزینو اعتماد کنید.
در این شرکت، با توجه به رعایت احکام خرید و فروش و حقوق خریدار، بهترین نرخ بازار به شما صادر کننده محترم اعلام می‌شود. از این رو، شما برای اینکه نسبت به قیمت مطرح شده اطمینان داشته باشید، مطمئن باشید که شرکت بازرگانی سبزینو بهترین خدمات را در این راستا به شما ارائه می‌کند.

سبزینو، بهترین در راه صادرات محصولات کشاورزی

با توجه به سابقه درخشان شرکت بازرگانی سبزینو در امر صادرات محصولات صادراتی سبزی و صیفی جات، بانک اطلاعاتی قدرتمندی در این مجموعه تشکیل شده است که می‌تواند به خوبی پاسخگوی نیاز خریداران و مشتریان باشد. تیم صادراتی سبزینو به خوبی می داند که علاوه بر کیفیت، حاشیه سود نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. ارائه محصولات با کیفیت با مناسب ترین قیمت موجود در بازار، بزرگترین دغدغه تیم فروش سبزینو می باشد و همواره سعی بر کاهش هزینه ها داریم. برای بسته بندی استاندارد و حمل و نقل بسیار امن و استاندارد محصولات صادراتی خود، می‌توانید به راحتی روی شرکت سبزینو حساب باز کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *