صادرات گوجه

آیا صادرات گوجه به روسیه از طرف ایران رونق دارد؟

صادرات گوجه به روسیه

در بازار صادرات و واردات، گوجه فرنگی صادراتی با کد تعرفه گمرکی 07020000 به فروش می‌رسد. این محصول در انواع مختلفی کشت شده و تولید می‌شود. برای مثال، گوجه فرنگی گلخانه ای، همچنین گوجه فرنگی مزرعه ای و گوجه فرنگی خوشه ای، از انواع این محصول هستند که تولید شده و برای فروش آماده می‌شوند. در کشور ما ایران، به دلیل کیفیت بالای محصولات کشاورزی، صادرات گوجه به روسیه نیز زیاد اتفاق می‌افتد.

گوجه فرنگی سرشار از ویتامین سی و لیکوپن است که فواید زیادی برای مصف کنندگان دارد، برای همین مردم سراسر جهان، مشتاق به استفاده از آن هستند و به صورت‌های مختلف، از آن استفاده می‌کنند. در انواع غذاها، سس و خوراکی‌های دیگر، از گوجه فرنگی استفاده می‌شود، برای همین مصرف زیادی دارد و لازم است که به مقدار مورد نیاز در جهان تولید شده و به دست مصرف کننده برسد.

به دلیل اهمیتی که تولید این محصول در دنیا دارد، آزمایشهای ژنتیکی متفاوتی روی آن انجام شده و نوع تراریخته آن نیز به تولید رسیده است. اکنون بیش از 7500 گونه از این محصول، در دنیا تولید شده و به فروش می‌رسد. این گونه‌های مختلف، از نظر سایز، بافت داخلی و رنگ با یکدیگر تفاوت دارند. طبق سلیقه و میل مصرف کنندگان، انواع مختلف آن تولید می‌شود.

آمار جهانی تولید گوجه فرنگی صادراتی

در کل دنیا، گوجه فرنگی حدوداً 130 میلیون تن تولید شده و مصرف می‌شود. در بین تولید کنندگان، چین با سهم یک چهارمی که در بین رقیبان دارد، توانسته است رتبه اول را کسب کند و به عنوان بزرگترین تولید کننده گوجه فرنگی به شمار برود. بعد از آن، کشورهایی مثل هند، ایالات متحده آمریکا، ترکیه ایتالیا و مصر و همینطور کشور ما ایران، رتبه‌های بعدی تولید کنندگان را به خود اختصاص می‌دهند.

گوجه صادراتی

شرایط تولید گوجه فرنگی صادراتی در ایران

با توجه به اینکه کشور ما، از نظر کشاورزی، شرایط اقلیمی مناسبی دارد، می‌تواند محصولات مناسبی را تولید کرده و به بازار عرضه نماید. محصولات متنوعی در ایران تولید شده و به کشورهای مختلفی از جمله صادرات گوجه به روسیه رخ می‌دهد. برای همین تنوع محصول در اینجا بالا است. اینها به خاطر چهار فصل بودن کشور ماست.

در بین سایر تولید کنندگان گوجه فرنگی، ایران با تولید 4.5 میلیون تن در هر سال، همچنین استفاده از 150 هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی برای تولید این محصول، توانسته است رتبه هفتم را در بین سایر رقبا کسب کند. محصولات با کیفیت کشور ما، از جایگاه خاصی در بین متقاضیان برخوردار هستند و توانسته اند رضایت مشتریان را جلب کنند. برای همین صادر کردن محصولات کشاورزی ایرانی، به عنوان یک شغل درآمد زا محسوب می‌شود.

البته که صادرات بسیار کار حساس و مهمی است که بدون تجربه و مشورت با افراد پر تجربه در این مسیر، موفقیتی حاصل نمی‌شود و امکان اشتغال زایی نیز به وجود نخواهد آمد. اگر به عنوان صادرکننده در حال فعالیت هستید، یا اینکه به تازگی تصمیم به فعالیت دارید، باید بدانید این کار از سختی‌ها و پیچ و خم‌های زیادی برخوردار است که بدون تحقیق و کمک گرفتن از افراد متخصص، موفقیتی حاصل نمی‌شود.

چرا صادرات گوجه به روسیه زیاد است؟

  • گوجه فرنگی به دلیل بالا بودن سطح آنتی اکسیدان، از بدن در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند. این ویژگی برای پیشگیری از بسیاری از بیماری‌ها به ویژه انواع سرطان بسیار موثر است. برای همین صادرات گوجه به روسیه زیاد اتفاق می‌افتد.
  • گوجه فرنگی اشتهاآور است.
  • گوجه فرنگی برطرف‌كننده ضعف و خستگی بدن بوده و تقویت‌كننده سلسله اعصاب و همچنین قلب و دستگاه گردش خون است.
  • همچنین مصرف آن به بیماران مبتلا به دردهای مفاصل و همچنین رماتیسم و نقرس توصیه می‌ شود.
  • گوجه فرنگی برای رفع مسمومیت‌های مزمن، درمان یبوست، دفع رسوبات ادراری و صفراوی نیز مفید شناخته شده است.
  • گوجه فرنگی به دلیل دارا بودن ویتامین A  موجب تقویت بینایی، سلامت پوست و حفظ طراوت و شادابی پوست می گردد.

صادرات گوجه به روسیه

چرا باید شرکت بازرگانی سبزینو را برای انتخاب گل کلم صادراتی مناسب انتخاب کنیم؟

در واقع سبزینو، به صادر کنندگان محترم کمک می‌کند، به راحتی و اطمینان خاطر از کیفیت بالای محصولات، محصولات کشاورزی متنوع از گل کلم صادراتی را خرید و سپس صادر کنند. در شرکت بازرگانی سبزینو برای صادرات محصولات کشاورزی، از بهترین با باکیفیت ترین نوع بسته بندی استفاده می‌شود. کارتن‌های باکیفیت و بسته بندی استاندارد، از مزایای این شرکت است. برای صادرات گوجه به روسیه می‌توانید به راحتی روی شرکت بازرگانی سبزینو حساب باز کنید.
در این شرکت، با توجه به رعایت احکام خرید و فروش و حقوق خریدار، بهترین نرخ بازار به شما صادر کننده محترم اعلام می‌شود. از این رو، شما برای اینکه نسبت به قیمت مطرح شده اطمینان داشته باشید، مطمئن باشید که شرکت بازرگانی سبزینو بهترین خدمات را در این راستا به شما ارائه می‌کند.

سبزینو، بهترین در صادرات گوجه به روسیه

با توجه به سابقه درخشان شرکت بازرگانی سبزینو در امر صادرات محصولات صادراتی سبزی و صیفی جات، بانک اطلاعاتی قدرتمندی در این مجموعه تشکیل شده است که می‌تواند به خوبی پاسخگوی نیاز خریداران و مشتریان باشد. تیم صادراتی سبزینو به خوبی می داند که علاوه بر کیفیت، حاشیه سود نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. ارائه محصولات با کیفیت با مناسب ترین قیمت موجود در بازار، بزرگترین دغدغه تیم فروش سبزینو می باشد و همواره سعی بر کاهش هزینه ها داریم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *