خرید گل کلم صادراتی

ایران کشوری است که توانایی تولید محصولات کشاورزی با طعم واقعی آنها را داراست. یکی از این محصولات گل کلم تولید ورامین، دزفول، اصفهان و کرج است که تولیدات هر چهار مورد، قابلیت تامین برای سفارشات خرید گل کلم صادراتی برای صادرات به کشورهای مختلف را دارد.

تیم تامین سبزینو با همکاری بخش فروش و دپارتمان صادرات این شرکت، در قالب یک کار گروه متخصص و با تجربه، محصولات کشاورزان را پس از بررسی و کارشناسی تخصصی، پس از عقد قرارداد، به صورت تضمینی خریداری و در بهترین شرایط ممکن، گل کلم های خریداری شده را به گونه ای سورت و بسته بندی می کنند که تا زمان تخلیه سفارش مشتری در مقصد، کوچکترین آسیبی به محصول خریداری شده وارد نشود.

نحوه خرید گل کلم صادراتی

چنانچه شما به صورت مستقل یا واسطه ای و با هدف صادرات این محصول بنا به سفارش مشتری به کشورهای مختلف، قصد خرید گل کلم صادراتی ایران را دارید، در ادامه با ارائه توضیحاتی، شما را با نحوه خرید از شرکت سبزینو آشنا می کنیم.

سبزینو علاوه بر این محصول، فلفل دلمه ای رنگی صادراتی، سیب درختی صادراتی، بادمجان صادراتی، کاهو آیسبرگ، کلم رومانسکو و چندین نوع صیفی جات دیگر را نیز به فروش می رساند. روال کلی که برای خرید محصولات کشاورزی از سبزینو وجود دارد، به این گونه است که مشتری الزاما می بایست از طریق تماس تلفنی با بخش فروش، قیمت گل کم (قیمت روز) صادراتی را استعلام نماید.

سپس جزئیات سفارش خود مبنی بر تناژ مورد نیاز، کشور مقصد برای صادرات، نوع بسته بندی و چند مورد دیگر که در هنگام مکالمه با کارشناس فروش، از مشتری سوال می شود را اعلام نماید. در صورتی که قیمت اعلام شده، مورد قبول مشتری واقع شود، ایشان می بایست حداکثر تا یکساعت پس از استعلام قیمت، 50 درصد از هزینه کل سفارش خرید گل کلم صادراتی خود را به شماره حساب اعلام شده از سمت واحد فروش سبزینو، واریز نموده و عکس فیش واریزی را از طریق یکی از پیام رسان های واتسپ یا تلگرام به این واحد ارسال نماید.

پس از آگاهی بخش فروش سبزینو از این موضوع، بلافاصله سفارش مشتری در صف تامین قرار گرفته و طبق تاریخ اعلام شده به ایشان، سفارش پس از وزن کشی و روی باسکول، بعد از تسویه کامل حساب، آماده تحویل به مشتری خواهد بود.

برخی از مشتریان که برای خرید گل کلم صادراتی با بخش فروش تماس می گیرند، تمایلی به اعلام کشور محل صادرات از خود نشان نمی دهند. توجه داشته باشید که دلیل طرح این سوال که گل کلم را برای کدام کشور قصد دارید صادر کنید، تنها ارائه مشاوره به مشتری می باشد. بر اساس تجربه، نوع بسته بندی، اندازه گل کلم، نوع کانتینر و … با توجه به کشور مقصد، می تواند متغیر و در عین حال باعث کاهش هزینه ها و افزایش سود مشتری شود. لطفا در هنگام تماس حتی المقدور کشور مقصد را به شرکت اعلام کنید.

صادرات گل کلم

روسیه؛ قطر؛ عمان؛ کویت؛ امارات؛ عراق؛ افغانستان؛ پاکستان؛ ترکیه؛ ارمنستان؛ گرجستان؛ تاجیکستان؛ قزاقستان همگی از کشورهای وارد کننده محصولات کشاورزی ایران و گل کلم صادراتی ایران می باشند.

مشتری می تواند پس از خرید گل کلم صادراتی از سبزینو، کلیه مراحل صادرات از اجاره کانتینر یخچال دار تا حمل و نقل، تشریفات گمرکی تا ترخیص و تحویل کالا در کشور مقصد را به دپارتمان صادرات محصولات کشاورزی شرکت سبزینو واگذار نماید.

در این صورت می بایست پس از ثبت سفارش خرید، درخواست خود مبنی بر صادرات گل کلم به روسیه یا کشورهای دیگر را به بخش فروش این شرکت اعلام نماید.

خرید گل کلم

شما می توانید برای خرید گل کلم صادراتی، همه روزه در ساعات کاری شرکت سبزینو و از طریق شماره های درج شده در بخش تماس سایت، با بخش فروش این شرکت تماس گرفته و ضمن استعلام قیمت روز، سفارش خرید خود را به این واحد اعلام نمایید.

همچنین در صورتی که در زمینه خرید و صادرات نیاز به دریافت مشاوره دارید، می توانید با استفاده از شماره همراه 09131009342 به صورت مستقیم و در ساعات کاری، با خانم مهندس زهره نوروزی تماس بگیرید.

لطفا دقت نمایید که از پاسخ و ارائه مشاوره در حوزه خرید و فروش گل کلم در بازار میوه تره بار داخلی ایران معذوریم. سبزینو تنها در حوزه صادرات محصولات کشاورزی فعال بوده و در بازار میوه تره بار داخل ایران حضور ندارد.

خرید گل کلم صادراتی