قیمت فلفل دلمه ای رنگی در بازار

خواص بی نظیر فلفل دلمه ای و صادرات فلفل دلمه ای رنگی

ارزش غذایی و خواص بی نظیر فلفل دلمه ای | صادرات فلفل دلمه ای رنگی

قبل از هرچیز، باید به شما بگوییم به فلفل دلمه ای، صرفا به عنوان طعم دهنده یا سبزی کنار غذا نگاه نکنید. فلفل دلمه ای خوواصی دارد که مطمئنا بعد از آشنایی با آنها، مایلید بیشتر از آن استفاده کنید. به شما پیشنهاد می‌کنم این مطلب را تا پایان بخوانید تا نسبت به قرارا دادن فلفل دلمه ای در رژیم غذایی خود مطمئن شوید.

فلفل دلمه ای در کدام دسته از مواد غذایی قرار می‌گیرد؟

در واقع فلفل دلمه‌ای، ثمره گیاهانی از خانواده بادنجانیان می‌باشد. با فلفل تند، سیب زمینی  و درخت نان (breadfruit)  در یک رده یا خانواده قرار دارد و همگی بومیِ آمریکای مرکزی و جنوبی می‌باشند. فلفل‌ها یا به‌صورت فلفل سبز رشد می‌کنند یا فلفل دلمه‌ای. فلفل دلمه ای رنگ‌های متفاوت و زیبایی دارد. بسته به مدت‌زمانی که روی بوته هستند، رنگ آن‌ها از سبز، کم ‌کم به زرد، نارنجی و در نهایت به قرمز تغییر رنگ می‌دهد. رنگ فلفل میزان رسیده‌ بودن آن را هم به ما نشان داده و در هنگام خرید و همچنین صادرات فلفل دلمه ای رنگی به ما کمک میکند. هرچه رنگ آن تیره ‌تر باشد، حاوی موادمغذی بیشتری هم میباشد. فلفل دلمه‌ای هم مانند فلفل تند، گاهی‌ اوقات خشک و پودر می‌شود. به فلفل دلمه ای پودر شده اویه پاپریکا گفته میشود.

این ادویه در بسیاری از غذاها استفاده میشود و اتفاقا طرفداران زیادی هم دارد. چرا که طعم غذا را بسیار دلچسب و جدید میکند.

قیمت فلفل دلمه ای رنگی در روسیه
بسته بندی فلفل دلمه ای

با ارزش غذایی فلفل دلمه ای به صورت مختصر آشنا شوید

  • مس: ۲ میلی‌گرم
  • فیبر: ۲ گرم
  • فولات: ۴ میکروگرم
  • منگنز: ۲ میلی‌گرم
  • منیزیم: ۱۱ میلی‌گرم
  • پتاسیم: ۳۴۹ میلی‌گرم
  • فسفر: ۳ گرم
  • پروتئین: ۲ گرم
  • سلنیم: ۹ میلی‌گرم
  • ویتامین B6: مقدار ۳ میلی‌گرم
  • ویتامین C: مقدار ۳۴۱ میلی‌گرم

ویتامینها و مواد معدنی موجود در فلفل دلمه ای، صادرات فلفل دلمه ای رنگی با توجه به خاصیتهای فراوان آن

ویتامین c

 یک فلفل دلمه‌ای با اندازهٔ متوسط، ۱۶۹ درصد از مقدار موردنیاز روزانهٔ ویتامین C بدن را تأمین کرده، و آن را به یکی از غنی‌ترین منابع این مادهٔ مغذی ضروری تبدیل می‌کند.

ویتامین B6

 پیریدوکسین (Pyridoxine) رایج‌ترین نوع ویتامین B6 است. این ویتامین خانواده‌ای از موادمغذی محسوب می‌شود که برای تشکیل گلبول‌های قرمز ضروری هستند.

ویتامین  K1 

شکلی از ویتامین K که به نام فیلوکینون (Phylloquinone) هم معروف است. این ویتامین برای انعقاد خون و سلامت استخوان‌ها اهمیت دارد.

پتاسیم

 ماده معدنی مهمی که اگر به‌مقدار کافی مصرف شود، سلامت قلب را تقویت می‌کند.

فولات

که به نام اسید فولیک، فولاسین یا ویتامین B9 هم معروف است. فولات کارهای مختلفی در بدن انسان می‌کند. مصرف فولات به‌اندازهٔ کافی طی دورهٔ بارداری بسیار مهم است.

ویتامین

 آنتی‌اکسیدانی قوی که برای سلامت اعصاب و عضله‌ها واجب است. بهترین منبع این ویتامینِ قابل‌حل در چربی، روغن‌ها، مغزها، دانه‌ها و سبزیجات هستند.

ویتامین

فلفل دلمه‌ای قرمز سرشار از پروویتامین A (بتاکاروتن) است که در بدن، به ویتامین A تبدیل می‌شود.

صادرات فلفل دلمه ای رنگی
صادرات فلفل دلمه ای

چرا صادرات فلفل دلمه ای رنگی

چرا می‌گوییم صادرات فلفل دلمه ای رنگی؟ دلیل ما این است که بهترین و مرغوب ترین فلفل‌ها انتخاب شده و برای صادرات آماده شده اند. سبزینو تامین کننده صیفی جات و محصولات کشاورزی ایران برای صادرات، همواره تلاش می‌کند بهترین و با کیفیت ترین محصولات کشاورزی را انتخاب کند. برای همین، بهترین گزینه برای اعتماد کردن است.

ترکیب‌های گیاهی و مفید فلفل دلمه ای

کاپسانتین:

فلفل دلمه‌ای سرشار از کاپسانتین (Capsanthin) است. رنگ قرمز فلفل دلمه‌ای، از همین آنتی‌اکسیدان قوی می‌آید. مطالعات نشان می‌دهند که این کاروتنوئید به مقابله با سرطان کمک می‌کند.

وایولکسانتین

وایولکسانتین (Violaxanthin) رایج‌ترین آنتی‌اکسیدان کاروتنوئید موجود در فلفل دلمه‌ای زرد است.

لوتئین

فلفل دلمه‌ای سبز و پاپریکای سیاه سرشار از لوتئین (Lutein) هستند، اما فلفل دلمه‌ای رسیده فاقد این ترکیب است. مصرف کافی لوتئین می‌تواند سلامت چشم را تقویت کند.

کوئرستین:

کوئرستین (Quercetin) آنتی‌اکسیدان پلی‌فنلی است که در گیاهان فراوانی یافت می‌شود. مطالعات حاکی از آن هستند که این ترکیب می‌تواند در جلوگیری از بیماری‌های مزمن، مانند بیماری قلبی و سرطان مفید باشد.

لوتئولین:

لوتئولین (Luteolin) هم مانند کوئرستین، آنتی‌اکسیدان پلی‌فنلی است که فواید گوناگونی برای سلامت انسان دارد.

چرا باید شرکت بازرگانی سبزینو را انتخاب کنیم؟

در واقع سبزینو، به صادر کنندگان محترم کمک می‌کند، به راحتی و اطمینان خاطر از کیفیت بالای محصولات، محصولات کشاورزی متنوع از جمله فلفل دلمه رنگی صادراتی را خرید و سپس صادر کنند. در شرکت بازرگانی سبزینو برای صادرات محصولات کشاورزی، از بهترین با باکیفیت ترین نوع بسته بندی استفاده می‌شود. کارتن‌های باکیفیت و بسته بندی استاندارد، از مزایای این شرکت است.

با توجه به سابقه درخشان شرکت بازرگانی سبزینو در امر صادرات محصولات صادراتی سبزی و صیفی جات، بانک اطلاعاتی قدرتمندی در این مجموعه تشکیل شده است که می‌تواند به خوبی پاسخگوی نیاز خریداران و مشتریان باشد. تیم صادراتی سبزینو به خوبی می داند که علاوه بر کیفیت، حاشیه سود نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. ارائه محصولات با کیفیت با مناسب ترین قیمت موجود در بازار، بزرگترین دغدغه تیم فروش سبزینو می باشد و همواره سعی بر کاهش هزینه ها داریم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *