فلفل دلمه ای رنگی صادراتی

با خواص ویژه فلفل دلمه ای رنگی صادراتی آشنا شوید!

فوایدی از فلفل دلمه ای که شما نمی‌دانید| فلفل دلمه ای رنگی صادراتی

فلفل دلمه ای رنگی صادراتی یک محصول بسیار خوشمزه و مهم تر از آن مفید برای سلامتی است. اما متاسفانه آنطور که باید، در بین سفرههای ما جایگاه اصلی خود را پیدا نکرده است. شاید برایتان جالب باشد بدانید که فلفل دلمه ای از پرتقال ویتامین سی بیشتری دارد.

بنابراین در این شرایط کرونا و اهمیت تقویت سیستم ایمنی بدن، باید حتما این محصول را در رژیم غذایی خود قرار دهیم. از این محصول خوشمزه با بافت ترد و طعم خوب آن، بیشتر می‌شود استفاده کرد. در انواع غذاها و یا در سفره به عنوان طعم دهنده غذا.

خواص فلفل دلمه ای زرد، فلفل دلمه ای رنگی صادراتی و خواص عجیب آن

رنگ فلفل دلمه ای زرد با ماندن بر روی گیاه به مدت طولانی تر قبل از برداشت، ساخته می‌شود. این نوع از فلفل دلمه ای پوست ضخیمی دارد. همچنین نرم و درخشان است و در داخل آن دانه هایی موجود است. فلفل زرد مزه ای مثل میوه دارد. اما نسبت به سایر فلفل‌ها طعم ملایم تری دارد و بسیار خوشمزه است.

اگر این نوع فلفل را کباب کنید و در کنار غذا بخورید، طعم بسیار فوق العاده ای را تجربه خواهید کرد. اما باید بدانید برای حفظ ویتامین سی آن و بهره مندی از آن، باید این نوع فلفل را به صورت خام مصرف کنید. به این صورت خاصیت آن حفظ می‌شود و ویتامین سی آن جذب بدن می‌شود.

فلفل دلمه ای رنگی صادراتی مخصوصا از نوع زرد آن، به غیر ویتامین سی سرشاری که دارد، حاوی مقدار زیادی ویتامین آ نیز هست. به کمک این ویتامین‌ها، پوست و تاندون‌ها، رباط‌ها و رگ‌های خونی ترمیم می‌شوند. همچنین باعث شده که استخوان‌ها و دندان‌ها عمر بیشتری داشته باشند. پس اگر می‌خواهید دندان‌ها و استخوان‌های سالمی داشته باشید، مصرف این محصول را فراموش نکنید.

قیمت فلفل دلمه ای رنگی صادراتی
صادرات صیفی جات

مسدود کردن مسیر رادیکال‌های آزاد به کمک ویتامین سی

با توجه به شرایط آب و هوایی که در آن زندگی می‌کنیم، مشکلات زیادی گریبان ما را می‌گیرد. به دلیل آلودگی هوا و وجود مواد خطرناک و سمی در آن، سلامتی ما در معرض خطر قرار گرفته است. حتما با رادیکال‌های آزاد آشنایی دارید. باید بدانید این رادیکال‌های آزاد، یکی از موارد مهم و اصلی در بوجود آمدن سرطان هستند. ویتامین سی، یکی از ویتامین‌هایی است که با مسدود کردن مسیر رادیکال‌های آزاد، جلوی سرطان را می‌گیرد.

پس با مصرف فلفل دلمه ای رنگی صادراتی مخصوصا فلفل زرد، احتمال ابتلا به سرطان را تا چندین برابر کاهش دهید.

فلفل دلمه ای رنگی صادراتی، چرا؟

چرا می‌گوییم فلفل دلمه رنگی صادراتی؟ دلیل ما این است که بهترین و مرغوب ترین فلفل‌ها انتخاب شده و برای صادرات آماده شده اند. سبزینو تامین کننده صیفی جات و محصولات کشاورزی ایران برای صادرات، همواره تلاش می‌کند بهترین و با کیفیت ترین محصولات کشاورزی را انتخاب کند. برای همین، بهترین گزینه برای اعتماد کردن است.

فیبر در فلفل دلمه ای، جذابیت و شادابی

آیا می‌دانستید، فیبر موجود در فلفل دلمه ای زرد، باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود؟ جدا از آن، این فیبر به پوست شما کمک می‌کند که سالم و شاداب باشد. شادابی و سلامت پوست شما، باعث جوان بودن ظاهر شما خواهد شد. بنابراین با مصرف فلفل دلمه ای رنگی صادراتی مخصوصا زرد رنگ، به سلامت پوست خود کمک کنید.

فلفل دلمه ای زرد و رژیم لاغری

اگر در حال حاضر رژیم غذایی لاغری دارید، نگران مصرف فلفل نباشید. چرا که این فلفل زرد کالری بسیار کم و پایینی دارد. با توجه به اینکه کالری آن پایین است، مصرف زیاد آن برای شما مشکلی بوجود نخواهد آورد. پس با خیال راحت آن را مصرف کنید و نسبت به کالری پایین آن مطمئن باشید.

فلفل دلمه ارگانیک
خرید عمده فلفل دلمه

انتخاب بهترین فلفل دلمه ای رنگی صادراتی

فلفل های زردی که محکم و براق هستند را برای خرید انتخاب کنید. از خرید آن هایی که چروک هستند کنید و آنها را انتخاب نکنید. آنهایی که نرم و لک دار هستند را از سبد خرید خود حذف کنید. برای نگهداری می‌توانید آن ها را در کیسه پلاستیکی بگذارید و در یخچال نگهداری کنید. با این حال، پیشنهاد شده است که در عرض چند روز از آن ها استفاده کنید و نگذارید که برای مدت زمان طولانی در یخچال بمانند.

چرا باید شرکت بازرگانی سبزینو را برای فلفل دلمه ای رنگی صادراتی انتخاب کنیم؟

در واقع سبزینو، به صادر کنندگان محترم کمک می‌کند، به راحتی و اطمینان خاطر از کیفیت بالای محصولات، محصولات کشاورزی متنوع از جمله فلفل دلمه رنگی صادراتی را خرید و سپس صادر کنند. در شرکت بازرگانی سبزینو برای صادرات محصولات کشاورزی، از بهترین با باکیفیت ترین نوع بسته بندی استفاده می‌شود. کارتن‌های باکیفیت و بسته بندی استاندارد، از مزایای این شرکت است.

با توجه به سابقه درخشان شرکت بازرگانی سبزینو در امر صادرات محصولات صادراتی سبزی و صیفی جات، بانک اطلاعاتی قدرتمندی در این مجموعه تشکیل شده است که می‌تواند به خوبی پاسخگوی نیاز خریداران و مشتریان باشد. تیم صادراتی سبزینو به خوبی می داند که علاوه بر کیفیت، حاشیه سود نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. ارائه محصولات با کیفیت با مناسب ترین قیمت موجود در بازار، بزرگترین دغدغه تیم فروش سبزینو می باشد و همواره سعی بر کاهش هزینه ها داریم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *