خرید فلفل دلمه ای رنگی صادراتی

در این مطلب درباره نحوه خرید فلفل دلمه ای رنگی صادراتی توضیحاتی را بیان می کنیم. همانگونه که می دانید، در صادرات این محصول، سه رنگ زرد، نارنجی و فلفل دلمه ای قرمز تقاضای بیشتری دارد. اما در برخی موارد، مشتری تقاضای تنها یک رنگ از این میوه را دارد.

فلفل دلمه ای رنگی صادراتی

اگر مشتری قصد خرید فلفل دلمه ای سبز را داشته باشد، می توان به میزان سفارش ایشان، محصول را تامین نمود و معمولا مسئله ای وجود ندارد. تیم تامین سبزینو، سفارش مشتری را با کیفیت صادراتی، تامین و آماده صادرات می کند و در صورتی که خریدار، تقاضای خدمات صادرات داشته باشد، سفارش ایشان توسط دپارتمان صادرات سبزینو، به کشور مقصد ارسال می شود.

اما در مورد فلفل دلمه ای رنگی که رنگ سبز را شامل نمی شود و منظور سه رنگ قرمز، نارنجی و زرد است، فرایند متفاوتی وجود دارد که مشتریان ثابت و دائمی سبزینو کاملا با این روش آشنایی دارند.

محصولی که به شما ارائه می کنیم، بجز موارد استثنا، صد در صد، تولید گلخانه های اصفهان می باشد و قطعا بخوبی می دانید که بهترین نوع فلفل دلمه صادراتی، محصول گلخانه های اصفهان است.

سفارش فلفل دلمه ای رنگی صادراتی نمی تواند تنها از یک رنگ به فروش برسد. در اصل زمانی که شما قصد خرید دارید، می بایست تناژ مورد نیاز خود را به واحد فروش اعلام کنید و سفارش شما به صورت زیر تامین می شود:

50 درصد از کل سفارش شما را فلفل دلمه ای قرمز، 30 درصد فلفل زرد و 20 درصد را نارنجی تشکیل می دهد.

در فروش فلفل دلمه ای رنگی صادراتی اگر مشتری تقاضای تنها یک رنگ از این محصول را داشته باشد، در صورتی که امکان تامین وجود داشته باشد، قیمت گذاری متفاوتی نسبت به زمانی که مشتری طبق روال مرسوم سفارش یدهد، وجود دارد.

در همه موارد، پس از اینکه مشتری قیمت فلفل دلمه ای را استعلام می کند و در صورتی که قیمت اعلام شده، توجیه و صرفه اقتصادی داشته باشد و خریدار با واحد فروش به توافق برسد، تیم تامین سبزینو، اولین روز یا تاریخی که توانایی تحویل بار را دارد به مشتری اعلام می کند.

مشتری می تواند برای مشاهده و بررسی محصول خریداری شده و پس از اینکه 40 درصد از مبلغ کل سفارش را واریز نمود، با واحد فروش هماهنگی و وارد انبار شود. انبار در استان اصفهان بوده و به همین دلیل مرکزیت فعالیت سبزینو در شهر اصفهان می باشد.

دقت نمایید، قیمت اعلام شده، قیمت امروز فلفل دلمه ای است و در زمان تسویه حساب، ما به التفاوت قیمت روز در فاکتور شما اعمال می شود.

شما می توانید برای استعلام قیمت، همه روزه از ساعت 8 صبح الی 17 و پنجشنبه ها 8 صبح الی 13 با خانم مهندس نوروزی تماس بگیرید. تماس مستقیم از طریق شماره 09131009342 .