فروش عمده فلفل دلمه ای رنگی

تیم تامین سبزینو علاوه بر خرید تضمینی فلفل دلمه ای از گلخانه داران، فروش عمده فلفل دلمه ای رنگی را نیز انجام می دهد. زمانی که به مقدار زیادی از یک محصول که در این مطلب منظور فلفل دلمه ای رنگی است، در انبار موجود باشد، می توان آن محصول را به صورت فروش عمده، در اختیار مشتری قرار داد.

در شرایط فعلی که کشور ایران دچار معزل کم آبی و در برخی مناطق خشکسالی می باشد، صرفه جویی در مصرف آب اولین راهکار مبارزه با این معزل است. یکی از حوزه هایی که آب زیادی در آن مصرف می شود، کشاورزی است. در سالهای اخیر با تمهیداتی که دولت و جهاد کشاورزی در نظر گرفته اند، احداث گلخانه ها بعنوان راهکاری برای صرفه جویی در مصرف آب توسط کشاورزان انجام شده است.

فروش عمده فلفل دلمه ای رنگی

استان اصفهان، یکی از استانهایی است که تعداد گلخانه ها در آن رو به افزایش است و محصولی مثل فلفل دلمه ای رنگی، یکی از محصولات با کیفیت این استان بوده که در بازارهای فرامرزی مشتریان زیادی را به خود اختصاص داده.

تیم تامین سبزینو، از 3 سال قبل گلخانه های تولید کننده فلفل دلمه ای رنگی اصفهان را شناسایی و با آنها وارد همکاری شده. علاوه بر استان اصفهان، این تیم با گلخانه های سایر استانهای ایران، مذاکره کرده و قسمتی از تامین سفارشهایی که بصورت فروش عمده دریافت می شود را از این منابع تامین می کند.

فروش عمده فلفل دلمه ای رنگی توسط واحد فروش سبزینو انجام می شود. این تیم، محصولات کشاورزان را بصورت گسترده و تضمینی خریداری و راهی انبار می کند.

فروش عمده فلفل دلمه ای برای صادرات به کشورهایی مانند روسیه، قطر، کویت، ترکیه، عمان، بحرین، امارات و … مناسب است. چرا که محصولی که شما بصورت عمده خریداری می کنید، از هر لحاظ دارای استانداردهای صادراتی می باشد.

معمولا یکی از دغدغه های خریداران عمده فلفل دلمه ای رنگی، سلامت و کیفیت محصولی است که خریداری می کنند و تمایل دارند تا خودشان مستقیما در جریان سورتینگ و بسته بندی فلفل دلمه های رنگی که خرید نموده اند، قرار بگیرند.

واحد فروش سبزینو برای این دغدغه مشتریان خود، راهکاری را پیش روی ایشان می گذارد. هنگامی که معامله ای در قالب فروش عمده و برای فلفل دلمه ای رنگی به انجام می رسد، مشتری می تواند خود، شخصا یا یک نماینده را به نمایندگی از طرف خود برای نظارت بر سورتینگ و بسته بندی محصولاتش به تیم فروش سبزینو معرفی کند و در زمان بسته بندی فلفل دلمه ای، در انبار حضور یابد.

یک راهکار دیگر برای معامله های فروش عمده فلفل دلمه ای، استفاده از خدمات سبزینو است. در این صورت شما کلیه عملیات نظارت بر بسته بندی فلفل دلمه ها را به تیم نظارت سبزینو می سپارید و این تیم تضمین می دهد که بهترین و با کیفیت ترین فلفل دلمه ای های رنگی را درون بسته ها قرار دهد. توجه نمایید که این سرویس با پرداخت حق نظارت، روی فاکتور خرید شما اعمال و به قیمت کل اضافه می شود.

  • برای خرید و فروش عمده فلفل دلمه ای رنگی صادراتی اصفهان با کارشناس فروش خانم زهره نوروزی به شماره 09131009342 بصورت مستقیم ارتباط برقرار کنید.
  • جهت استعلام قیمت روز فلفل دلمه ای رنگی با واحد فروش سبزینو تماس بگیرید.