قیمت گل کلم

گل کلم سفید جزو محصولات کشاورزی صادراتی ایران می باشد که به کشورهایی همچون روسیه و امارات (دبی) و چندین کشور نزدیک ایران، صادر می شود. اطلاع از قیمت گل کلم در زمانی که سفارش تامین این صیفی برای صادرات را داریم، الزامیست.

سبزینو با تشکیل یک تیم متخصص در زمینه تامین گل کلم صادراتی، تولید کنندگان این محصول را در سراسر ایران شناسایی نموده که پس از بررسی گل کلم تولیدی این کشاورزان، در صورت تایید کارشناس و در قالب یک قرارداد یکساله بعنوان خریدار، محصول این عزیزان را به صورت تضمینی خریداری می کند.

قیمت گل کلم , گل کلم صادراتی

از اینرو ما قیمت گل کلم تولید شده در کرج، اصفهان، ورامین و دزفول را بصورت روزانه و مستقیما و بدون واسطه، از کشاورزان استعلام می کنیم که این امر باعث شده تا همیشه قیمت روز این محصول را در اختیار داشته باشیم.

سبزینو تمرکز خود را روی تعداد محصول اندکی همچون فلفل دلمه رنگی, سیب درختی, بادمجان گلخانه ای و این محصول قرار داده چرا که ما بر این باوریم، ارائه چند محصول با کیفیت صادراتی بسیار رضایت بخش تر از فعالیت در دامنه وسیعی از محصولات کشاورزی صادراتی می باشد.. در اینصورت، هم مشتریان ما رضایت دارند و هم سبزینو توان پاسخگویی سریع به این عزیزان را خواهد داشت.

هدف ما از محدود نمودن دامنه محصولاتی که ارائه می کنیم، جذب سفارشات مجدد از سمت مشتریانمان است. سیاست سبزینو به گونه ایست که تعداد مشتریان وفادار خود را افزایش دهد و ضمن ارائه مناسبترین قیمت در بازار، محصولاتی با کیفیت را در اختیار ایشان قرار می دهیم.

قیمت گل کم را به گونه ای متعادل می کنیم که با حداقل سود، رضایت مشتری را نسبت به قیمت و کیفیت گل کلم جلب نموده و تداوم همکاری با خریداران را تضمین می کنیم. ما علاوه بر این، محصول را به بهترین شکل ممکن بسته بندی می کنیم.

پس از خریداری محصول از کشاورزان، گل کلم را به انبار می فرستیم. ما در انبار شرکت، یک گروه متخصص را برای بررسی تک تک گل کلمها به کار گرفته ایم. این عزیزان پس از معاینه محصول، آنها را سورت و بسته بندی می کنند. گل کلمهایی که به دلایل مختلفی از قبیل، بزرگ یا کوچک بودن سایز و وجود کمی لکه، مناسب برای صادرات نباشند را روانه میادین میوه تره بار می کنیم.

سوالی که در ذهن بیشتر خریداران، شکل می گیرد در مورد قیمت تمام شده می باشد.

آیا هزینه سورت و بسته بندی روی قیمت گل کلم تاثیر می گذارد؟

بله هزینه سورت و بسته بندی روی قیمت گل کلم تاثیر می گذارد. در زمان تماس مشتری با بخش فروش سبزینو برای استعلام قیمت روز این محصول، قیمت اعلام شده، با احتساب هزینه سورت و بسته بندی محصول می باشد.

استعلام قیمت روز گل کلم صادراتی

برای استعلام قیمت روز گل کلم صادراتی، می توانید همه روزه در ساعات اداری و کاری سبزینو، از ساعت 8 صبح الی 17 و پنجشنبه ها از ساعت 8 الی 13، با بخش فروش شرکت تماس بگیرید و قیمت امروز گل کلم را استعلام کنید.

توجه داشته باشید که قیمت اعلام شده از سمت واحد فروش سبزینو، تنها چند ساعت معتبر بوده و سفارش شما زمانی به صورت قطعی به ثبت می رسد که نهایتا ظرف مدت 2 ساعت از استعلام قیمت گل کلم، 40% از مبلغ کل سفارش خود را به حساب شرکت واریز نمایید.

مشاوره خرید و فروش

چنانچه در زمینه خرید و فروش گل کلم صادراتی نیاز به مشاوره دارید، می توانید در ساعات مذکور، همه روزه به صورت مستقیم با خانم مهندس نوروزی از طریق شماره 09131009342 تماس بگیرید و ضمن دریافت مشاوره، قیمت روز گل کلم را نیز استعلام کنید.

لطفا به یاد داشته باشید که مشاوره تنها در زمینه صادرات این محصول ارائه خواهد شد و از پاسخ به سوالات در زمینه خرید و فروش و قیمت این محصول در بازار میوه تره بار داخل ایران معذوریم.

مشاوره تخصصی : 09131009342 – خانم مهندس نوروزی


نمونه محصول