اصفهان به عنوان قطب تولید و پرورش فلفل دلمه ای رنگی گلخانه ای، مرغوب ترین و با کیفیت ترین نوع این میوه رنگی را برای مقاصد صادراتی روانه بازار میوه و تره بار کشورهای هدف می کند. خریداران این محصول به دنبال خرید فلفل دلمه ای رنگی اصفهان هستند. چرا که می دانند با صادرات این محصول به بازار های فرامرزی، رضایت مشتریان خود را جلب کرده و تداوم حضور خود را در این بازار تضمین می کنند.

فلفل دلمه ای رنگی اصفهان که در گلخانه های این استان تولید می شود به دلیل قدمت گلخانه داری و پرورش صیفی جات گلخانه ای، مورد توجه تاجرانی که در حوزه صادرات محصولات کشاورزی فعالیت می کنند، قرار گرفته و درخواست برای خرید این محصول رو به افزایش است.

خرید فلفل دلمه ای رنگی اصفهان

با توجه به توضیحاتی که داده شد، سبزینو مرکزیت فعالیت خود را در شهر اصفهان قرار داده و با گلخانه های تولید کننده فلفل دلمه ای رنگی صادراتی استان اصفهان قرارداد همکاری در زمینه خرید تضمینی محصولات گلخانه داران این استان امضا کرده است. ما به صورت تضمنی خرید فلفل دلمه ای رنگی گلخانه های اصفهان را انجام می دهیم.

فلفل دلمه های تولید گلخانه های اصفهان مناسب برای صادرات به کشورهای روسیه، قطر، امارات، کویت، عراق، گرجستان، ارمنستان، افغانستان و پاکستان می باشد و بسته به سفارش مشتری، کیفیت های متفاوتی برای ایشان تامین می گردد.

برای مثال قیمت روز بهترین نوع فلفل دلمه ممکن است با بازار هدف تاجر، همخوانی نداشته باشد. ما با تجربه ای که در این سالها کسب نموده ایم، می توانیم با ارائه پیشنهاداتی، هزینه تمام شده محصول را به گونه ای کاهش دهیم که ضمن داشتن حاشیه سود مناسب برای بازرگان، با بازار میوه و تره بار کشور هدف صادرات نیز همخوانی داشته باشد.

از این رو اگر قصد صادرات فلفل دلمه رنگی اصفهان را دارید، قبل از پرداخت مبلغ سفارش خود، با واحد فروش سبزینو تماس بگیرید و این واحد را در جریان سفارش خود قرار دهید تا راهنمایی لازم در مورد نحوه خرید فلفل دلمه ای رنگی اصفهان به شما انجام شود.

برای خرید و استعلام قیمت این محصول می توانید همه روزه از ساعت 8 صبح الی 17 بعدازظهر از طریق شماره تماس هایی که در قسمت های مختلف سایت سبزینو درج شده است با دپارتمان فروش این شرکت تماس بگیرید.

همچنین در موارد خاص و در زمان هایی که نیاز به مشاوره تخصصی در زمینه فلفل دلمه ای رنگی اصفهان دارید، می توانید به صورت مستقیم از ساعت 8 صبح تا 5 عصر با خانم مهندس نوروزی از طریق شماره 09131009342 تماس بگیرید و ضمن استعلام قیمت فلفل دلمه ای، از مشاوره های ایشان استفاده کنید.