فروش فلفل دلمه ای رنگی

فلفل دلمه ای رنگی اصفهان که بعنوان بهترین نوع فلفل دلمه گلخانه ای در ایران شناخته می شود، یکی از بهترین محصولات کشاورزی ایران برای صادرات به حساب می آید. فروش فلفل دلمه ای رنگی توسط واحد فروش سبزینو انجام شده که صرفا برای صادرات به کشورهایی مانند روسیه و برخی کشورهای عربی، خریداری می شود.

تیم تامین سبزینو، با عقد قرارداد با گلخانه های اصفهان و به صورت تضمینی، تولیدات گلخانه ای را خریداری و روانه انبار جهت سورتینگ و بسته بندی برای صادرات می کند. از این رو فروش فلفل دلمه ای رنگی در حجم و تناژ بالا توسط سبزینو امکانپذیر می باشد.

فروش فلفل دلمه ای رنگی

همانگونه که می دانید، فلفل دلمه ای رنگی را بیشتر با رنگ های قرمز، زرد و نارنجی می شناسند که میوه های موجود در بازار میوه تره بار داخلی ایران بیشتر از بذر فلفل دلمه سبز به دست می آیند. اما در حوزه صادرات این محصول، برای هر رنگ از فلفل دلمه، بذر مخصوص آن رنگ کشت می شود.

زمانی که شما به عنوان خریدار با سبزینو تماس می گیرید، سفارش شما به صورت پیش فرض، با درصد رنگ مشخصی بسته بندی می شود. در فروش فلفل دلمه ای رنگی، 50 درصد از حجم سفارش را رنگ قرمز، 30 درصد را رنگ زرد و 20 درصد از آن را رنگ نارنجی تشکیل می دهد.

این بسته بندی با درصد رنگ مذکور، زمانی اتفاق می افتد که مشتری درخواستی مبنی بر تغییر درصد رنگ ها نداشته باشد. وقتی برای ثبت سفارش خود با دفتر فروش سبزینو تماس می گیرید، نحوه بسته بندی برای شما شرح داده می شود و اگر سفارش شما متفاوت از بسته بندی پیشفرض بود، می بایست در زمان سفارش، واحد فروش را مطلع سازید. در غیر اینصورت، مسئولیت بسته بندی با خریدار می باشد.

فروش فلفل دلمه ای رنگی اصفهان

برای خرید فلفل دلمه ای رنگی اصفهان، می توانید همه روزه در ساعات کاری با واحد فروش سبزینو تماس بگیرید و سفارش خود را اعلام کنید. بخش فروش، بر اساس ترافیک کاری انبار اصفهان، یک تاریخ تحویل را به شما اعلام می کند. در 99% موارد، محصول در تاریخ تعیین شده به مشتری تحویل داده می شود. لازم به ذکر است که تحویل بار درب انبار صورت می گیرد.

صادرات فلفل دلمه ای

دپارتمان صادرات سبزینو، آماده صادرات فلفل دلمه ای رنگی خریداری شده مشتریان خود را دارد. در صورتی که شما قصد دارید که صادرات محصول را به دپارتمان صادرات سبزینو واگذار کنید، حتما در زمان سفارش، این مورد را به بخش فروش اعلام نمایید.

مشاوره خرید فلفل رنگی

برای دریافت مشاوره در زمینه خرید فلفل دلمه رنگی اصفهان، می توانید به صورت مستقیم از طریق شماره 09131009342 با خانم مهندس نوروزی تماس بگیرید. توجه داشته باشید به تماس هایی که در خارج از زمان اداری (شنبه تا چهارشنبه از 8 الی 17 و پنجشنبه ها از 8 الی 13) گرفته شود، پاسخ داده نمی شود. همچنین مشاوره خرید، تنها در حوزه صادرات ارائه شده و از پاسخگویی به درخواست های مشاوره در زمینه خرید و فروش فلفل دلمه ای برای بازار میوه تره بار داخلی ایران، معذوریم.

برای اسعلام قیمت فلفل دلمه ای امروز، تماس بگیرید.