گل کلم صادراتی

علاوه بر فلفل دلمه ای رنگی اصفهان، کلم رومانسکو و سیب درختی صادراتی که در سبد محصولات سبزینو برای صادرات قرار دارد، گل کلم صادراتی نیز در سبد محصولات کشاورزی این شرکت موجود است.

استان البرز و خوزستان بعنوان قطب تولید گل کلم، تامین کننده این محصول برای صادرات به روسیه، عراق، قطر، عمان، کویت و … هستند و تیم تامین سبزینو با عقد قرارداد، حجم مشخصی از تولیدات کشاورزان این منطقه را خریداری و در اختیار تجار، شرکت های مدیریت صادرات (EMC) و شرکت های صادرات محصولات کشاورزی ایران قرار می دهد.

بخشی از گل کلم صادراتی نیز توسط دپارتمان صادرات سبزینو مستقیما برای مشتریان این شرکت در کشورهای مختلف صادر می شود.

از آنجا که بازار میوه تره بار محصولات کشاورزی صادراتی از حساسیت بالایی برخوردار است، انتخاب یک شرکت تامین کننده این محصولات نیز به همان اندازه حساس می باشد و گل کلم صادراتی به خودی خود، محصولی است که اگر در انتخاب آن دقت و وسواس در نظر گرفته نشود، می تواند به اعتبار تاجر ضربه زده و به نام ایشان در بازار حوزه فعالیتش خدشه وارد کند.

سبزینو بعنوان یکی از شرکت های صادرات محصولات کشاورزی در ایران، متعهد به اصول تجارت بوده و صداقت و خوش قولی را بعنوان یکی از ابزارهای موفقیت و ماندگاری در بازار می داند. تامین با کیفیت ترین محصولات کشاورزی از جمله گل کلم صادراتی، توسط تیم تامین سبزینو انجام می گیرد.

گل کلم صادراتی تامینی توسط این شرکت مناسب برای صادرات به بازار میوه تره بار کشورهای مختلف بوده که توسط کارگران زحمت کش انبار، سورت و بسته بندی شده و آماده صادرات می شود.

قیمت گل کلم

جهت خرید و فروش گل کلم صادراتی می توانید همه روزه در ساعات اداری با بخش فروش سبزینو تماس بگیرید و ضمن استعلام قیمت روز گل کلم، سفارش خرید این محصول را به این واحد اعلام نمایید.

مشاوره خرید گل کلم صادراتی

برای دریافت مشاوره در زمینه صادرات و خرید گل کلم می توانید به صورت مستقیم با خانم مهندس نوروزی و از طریق شماره 09131009342 تماس بگیرید.