سیر صادراتی

صادرات سیر به روسیه

صادرات سیر به روسیه

در ایران، سیر صادراتی در مناطق مختلفی روییده و برداشت می‌شود. با توجه به اینکه شرایط اقلیمی متفاوتی در مناطق مختلف کشور وجود دارد، زمان برداشت محصول نیز متفاوت است. در شهرهایی مثل همدان سیر کشت شده و در ماه خرداد برداشت می‌شود. اما شاید برایتان جالب باشد که بدانید همین محصول در اردبیل، یک ماه زودتر برداشت می‌شود. به دلیل کیفیت بالای محصولات کشاورزی در ایران، صادرات سیر به روسیه مورد استقبال قرار گرفته است.

بازار صادرات سیر به روسیه

همانطور که می‌دانید، کشور ما ایران به خاطر شرایط اقلیمی مناسبی که دارد، بهترین محصولات کشاورزی در آن کشت می‌شوند و طرفداران زیادی در نقاط مختلف جهان دارند. سیر هم جزو آن محصولاتی است که طرفداران زیادی در دنیا دارد و متقاضی برای خرید آن در جهان زیاد است.

در این قسمت از مطلب می‌خواهیم باهم بررسی کنیم چه کشورهایی برای خرید سیر صادراتی کشور ما مشتاق هستند و صادرات برای آنها اتفاق می‌افتد.

حجم بسیار زیادی از سیر سالانه به کشورهایی مثل روسیه، عراق، کویت و چین صادر می‌شود. همچنین به ترکیه هم این محصول مفید و پر خاصیت صادر می‌شود. اگر شما به عنوان تاجر می‌خواهید سیر را به کشورهای متقاضی صادر کنید، باید بدانید سیر تازه بسته به منطقه ای که در آن کشت شده است، تا اواسط بهار و اوایل تابستان، می‌تواند آماده صادرات باشد. صادرات سیر به روسیه به دلیل استقبال این کشور، زیاد رخ می‌دهد.

اگر در این مدت تعیین شده برای صادرات سیر تازه اقدام نکنید، دیگر نمی‌توانید سیر تازه را صادر کنید و باید برای صادرات سیر خشک اقدام نمایید. بنابراین باید بررسی کنید که محصولات با کیفیت مناطق مختلف در چه زمانی به ثمر رسیده و آماده برداشت هستند تا بتوانید نیاز بازار را رفع کنید.

سیر سفید

انواع سیر صادراتی

سیر در انواع مختلفی کشت می‌شود که عبارتند از سیر سفید و سیر قرمز. تشخیص این دو نوع محصول از یکدیگر بسیار ساده است و می‌توانید به راحتی وجه تمایز آنها را پیدا کنید. برای مثال، سیر قرمز طعم تند تری دارد و تیز است. این نوع سیر برای درمان بسیاری از بیماری‌ها، مفید است و توسط متخصصان توصیه می‌شود.

سیر به دو صورت خشک و تازه قابل مصرف است. هر دوی این اشکال بسیار محبوب هستند و در بازار داخلی و خارجی، طرفداران زیادی دارند. بیشتر افراد به خاطر فواید بسیار زیادی که این محصول دارد، مایل به استفاده کردن آن هستند.

برترین صادرکنندگان سیر در جهان

کشورهای مختلفی در جهان هستند که به صادر کردن سیر می‌پردازند. برای همین سهم متفاوتی را در این بازار به خود اختصاص می‌دهند. با توجه به آمار جهانی، کشورهای آسیایی توانسته اند 74.4 درصد از سهم این بازار را در صادرات سیر به خود اختصاص دهند. کشورهایی مثل چین، اسپانیا و همچنین آرژانتین، جزو سه کشور اول در زمینه صادرات سیر در جهان هستند و توانسته اند درصد بالایی را در این زمینه به خود اختصاص دهند.

کشور چین توانسته است سیر صادراتی را به ارزش 2.6 میلیارد دلار، به بازار جهانی وارد کند. همین طور این کشور به طور کلی حدوداً 73 درصد از کل صادرات این محصول را از آن خود کرده است. اسپانیا هم 415 میلیون دلار در این بازار سهم داشته است که با این عدد، رتبه دوم را به خود اختصاص داده است.

رتبه سوم صادرات سیر در جهان متعلق به کشور آرژانتین بوده که صادرات 161 میلیون دلاری داشته است صادرات سیر توسط این کشور حدود 4.4 درصد از کل صادرات جهانی سیر صادراتی بوده است.

صادرات سیر

چرا باید شرکت بازرگانی سبزینو را برای اطلاع از شرایط بازار و بازاریابی جهت صادرات انتخاب کنیم؟

در واقع سبزینو، به صادر کنندگان محترم کمک می‌کند، به راحتی و اطمینان خاطر از کیفیت بالای محصولات، محصولات کشاورزی متنوع از گل کلم صادراتی را خرید و سپس صادر کنند. در شرکت بازرگانی سبزینو برای صادرات محصولات کشاورزی، از بهترین با باکیفیت ترین نوع بسته بندی استفاده می‌شود. کارتن‌های باکیفیت و بسته بندی استاندارد، از مزایای این شرکت است. برای صادرات سیر به روسیه به راحتی به شرکت بازرگانی سبزینو اعتماد کنید.

در این شرکت، با توجه به رعایت احکام خرید و فروش و حقوق خریدار، بهترین نرخ بازار به شما صادر کننده محترم اعلام می‌شود. از این رو، شما برای اینکه نسبت به قیمت مطرح شده اطمینان داشته باشید، مطمئن باشید که شرکت بازرگانی سبزینو بهترین خدمات را در این راستا به شما ارائه می‌کند.

سبزینو، بهترین در راه صادرات سیر به روسیه

با توجه به سابقه درخشان شرکت بازرگانی سبزینو در امر صادرات محصولات صادراتی سبزی و صیفی جات، بانک اطلاعاتی قدرتمندی در این مجموعه تشکیل شده است که می‌تواند به خوبی پاسخگوی نیاز خریداران و مشتریان باشد. تیم صادراتی سبزینو به خوبی می داند که علاوه بر کیفیت، حاشیه سود نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. ارائه محصولات با کیفیت با مناسب ترین قیمت موجود در بازار، بزرگترین دغدغه تیم فروش سبزینو می باشد و همواره سعی بر کاهش هزینه ها داریم.

یکی از مهم ترین اقدامات در امر صادرات، اطلاع از شرایط بازار و مقصدهای مناسب برای فروش محصول مورد نظر است. اگر نتوانید به درستی نیاز بازار را تشخیص دهید، نمی‌توانید در زمینه صادرات، به درستی عمل کنید. متخصصان شرکت بازرگانی سبزینو، شما را در این امر یاری می‌کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *