صادرات خیار

صادرات خیار به روسیه

صادرات خیار به روسیه

در کشور ما ایران، به خاطر وجود شرایط آب و هوایی و اقلیمی مناسب، امکان کاشت و برداشت محصولات کشاورزی متنوعی وجود دارد. برای همین خیار در انواع مختلف نیز کشت شده و صادرات خیار به روسیه زیاد صورت می‌گیرد.
ایران محصولات کشاورزی متنوعی را برای صادرات آماده می‌کند که از کیفیت بالایی برخوردار هستند و می‌توانند رضایت مشتری را به خوبی جلب کرده و برای کشور ارز آوری کنند. خیار هم یکی از این محصولات است که با کیفیت بالایی تولید می‌شود و طرفداران خود را دارد.
محصولات کشاورزی ایرانی بیشتر به کشورهای عراق، امارات و روسیه صادر می‌شوند. به طوری‌که واردات عراق از ایران 912، امارات 153 و روسیه 130 میلیون دلار بوده و این کشورهای به عنوان وارد کنندگان اصلی ایران محسوب می‌شوند.

تولید خیار صادراتی در ایران

محصولات گلخانه ای به مقدار زیادی تولید می‌شوند که خیار یکی از محصولات گلخانه ای بوده که نسبت به سایر صیفی‌جات، بیشتر تولید می‌شود. ایران در بین سایر کشورها، رتبه سوم را در زمینه تولید این محصول دارد که سالانه به مقدار دو میلیون تن تولید می‌شود.
در شهرهای کهنوج، جیرفت، سرپل ذهاب، گلستان خیار در فصل بهار بیشتر از سایر مناطق تولید می‌شود. اما در فصل تابستان، این محصول در اکثر مناطق به تولید می‌رسد. به خاطر حساسیت کشاورزان نسبت به تولید محصولات باکیفیت ایرانی، خیار ایرانی جزو محصولات ارگانیک به حساب می‌آید. چرا که کشاورزان ایرانی، تا جایی که امکان دارد سعی می‌کنند از سموم شیمیایی کمتر استفاده کنند و محصول مرغوبی را روانه بازار کنند. همین باعث محبوبیت این محصولات می‌شود.

صادرات خیار به روسیه
آمار صادرات خیار

رقم کل صادرات: ۲,۷۲۰,۳۰۶,۰۰۰ دلار
میزان رشد پنج ساله ارزش هر واحد: ۳ درصد
میزان رشد یکساله ارزش هر واحد: ۱۰ درصد
میانگین فاصله از کشور وارد کننده: ۱,۲۱۰ KM

انواع خیار برای صادرات

همانطور که قبل تر هم گفتیم، انواع مختلفی خیار تولید می‌شود. این تفاوت برای وارد کنندگان به خوبی قابل تشخصی است. مخصوصاً تاجران روسی، دقت بسیار زیادی دارند و بسیار حرفه ای هستند و امکان خطا برای آنها وجود ندارد. برای همین باید در تجارت با آنها کاملاً حرفه ای رفتار کنید و سعی کنید رضایت آنها را به خوبی کسب کنید تا صادرات خیار به روسیه به خوبی انجام شود.
یکی از انواع این محصولات، خیار محلی است که رنگ سبز روشنی دارد و قطور است. این محصول قد کوتاهی نیز دارد و همچنین گوشتی و خوش طعم است. خیار گلخانه ای، ظاهری زیبا دارد. پوست صاف و قد کشیده از ویژگی‌های بارز این محصول است، اما طعم آن به جذابی خیار محلی نیست.
اما با این حال، ظاهر محصول برای خریدار اهمیت زیادی دارد، مخصوصاً برای تاجران روس، این مسئله مهم است و برای همین، از این محصول بیشتر استقبال کرده و خریداری می‌کنند.

استفاده از وسایل حمل و نقل مناسب برای صادرات خیار به روسیه

محصولات صادراتی تا وقتی که به مقصد برسند، راه زیادی را طی می‌کنند. برای همین، باید در شرایط استاندارد جا به جا شوند تا آسیب نبینند. استفاده از کانتینرهای یخچال دار و مجهز همچنین پیشرفته، برای صادرات ضروروی است. برای صادرات محصولات کشاورزی، باید از بسته بندی‌های استاندارد استفاده کرد و در هر بسته، به تعداد مناسبی میوه قرار داد. نه آنقدری که محصولات به یکدیگر فشار آورده و باعث آسیب رسیدن به هم شوند. همچنین زیبایی و خلاقیت در بسته بندی نیز، می‌تواند تا حد زیادی رضایت مشتری را جلب کند.

خیار صادراتی
چرا باید شرکت بازرگانی سبزینو را برای اطلاع از قوانین و ضوابط و بازاریابی جهت صادرات انتخاب کنیم؟

در واقع سبزینو، به صادر کنندگان محترم کمک می‌کند، به راحتی و اطمینان خاطر از کیفیت بالای محصولات، محصولات کشاورزی متنوع از گل کلم صادراتی را خرید و سپس صادر کنند. در شرکت بازرگانی سبزینو برای صادرات محصولات کشاورزی، از بهترین با باکیفیت ترین نوع بسته بندی استفاده می‌شود. کارتن‌های باکیفیت و بسته بندی استاندارد، از مزایای این شرکت است. برای صادرات خیار به روسیه به سبزینو اعتماد کنید.
در این شرکت، با توجه به رعایت احکام خرید و فروش و حقوق خریدار، بهترین نرخ بازار به شما صادر کننده محترم اعلام می‌شود. از این رو، شما برای اینکه نسبت به قیمت مطرح شده اطمینان داشته باشید، مطمئن باشید که شرکت بازرگانی سبزینو بهترین خدمات را در این راستا به شما ارائه می‌کند.

سبزینو، بهترین در راه صادرات محصولات کشاورزی

با توجه به سابقه درخشان شرکت بازرگانی سبزینو در امر صادرات محصولات صادراتی سبزی و صیفی جات، بانک اطلاعاتی قدرتمندی در این مجموعه تشکیل شده است که می‌تواند به خوبی پاسخگوی نیاز خریداران و مشتریان باشد. تیم صادراتی سبزینو به خوبی می داند که علاوه بر کیفیت، حاشیه سود نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. ارائه محصولات با کیفیت با مناسب ترین قیمت موجود در بازار، بزرگترین دغدغه تیم فروش سبزینو می باشد و همواره سعی بر کاهش هزینه ها داریم.
یکی از مهم ترین اقدامات در امر صادرات، اطلاع از شرایط بازار و مقصدهای مناسب برای فروش محصول مورد نظر است. اگر نتوانید به درستی نیاز بازار را تشخیص دهید، نمی‌توانید در زمینه صادرات، به درستی عمل کنید. متخصصان شرکت بازرگانی سبزینو، شما را در این امر یاری می‌کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *