فروش بادمجان

بادمجان گلخانه ای و مزرعه ای هر دو قابلیت صادرات به کشورهای مختلفی همچون روسیه، امارات، قطر و سایر کشورهایی که خریدار محصولات کشاورزی صادراتی ایران هستند، می باشد. در فروش بادمجان، نکته قابل توجه که مهمترین نکته در صادرات هم به شمار می آید، ظاهر محصول است.

خرید و فروش بادمجان گلخانه ای برای صادرات به روسیه

فرقی نمی کند که محصول در گلخانه تولید شده یا در مزرعه. پوست بادمجان گویایی موارد زیادی است که تنها اشخاص با تجربه که در زمینه این محصول بصورت تخصصی فعالیت می کنند، با یک نگاه متوجه این موارد می شوند. البته به ندرت اتفاق می افتد که مشتری، در هنگام تماس برای خرید و فروش بادمجان، نوع کشت آن را تعیین نکند.

برای خرید و فروش بادمجان گلخانه ای و مزرعه ای (فضای باز) می توانید همه روزه از طریق شماره همراهی که در قسمت آخر این مطلب قرار دارد، با کارشناس فروش (خانم مهندس نوروزی) بصورت مستقیم در ارتباط باشید…

در بیشتر موارد، خریداران این محصول صادراتی به دنبال گونه گلخانه ای بادمجان هستند و در مواردی نیز سفارش آنها مربوط به خرید نوع مزرعه ای آن می باشد و در صورتی که خریدار اطلاعات کافی حداقل در مورد ظاهر محصول نداشته باشد، توانایی تشخیص گلخانه ای بودن بادمجان، دشوار می شود.

زمانی که بادمجان گلخانه ای را از وسط به صورت عمودی به دو نیم تقسیم کنیم، تخم یا دانه ای درون آن قابل مشاهده نیست یا اگر هم باشد نسبت به نوع تولید شده در مزرعه و فضای باز، بسیار کمتر است.

در خرید و فروش بادمجان، حتما از شرکت های متخصص بهره بگیرید. این یک نصیحت دوستانه است. مشتریانی را سراغ داریم که به دلیل عدم آگاهی از شرایط استاندارد محصول، متحمل ضررهای سنگین مالی شده و بعضا از چرخه تجارت ناخواسته خارج شده اند. چرا که بر این باور بوده اند، خود بصورت کامل توانایی مدیریت سفارش طرف خارجی را دارند.

بادمجان نیز همانند فلفل دلمه رنگی جزو صیفی جات حساس خصوصا در حوزه صادرات می باشد و با وجود بازار مناسب برای این محصول صادراتی، افراد زیادی به دنبال یافتن مشتری و افزایش درآمد و سود حاصل از صادرات آن هستند. افرادی که بعضا از تجربه کافی برخوردار نبوده و به راحتی در دام سودجویان گرفتار می شوند.

این مورد مجددا تاییدی است بر بهره گیری از یک شرکت تخصصی در زمینه تامین بادمجان. سبزینو برای فروش بادمجان، فرآیندی را طراحی کرده که مشتری در نهایت اطمینان و آرامش، خرید خود را انجام دهد.

تیم تامین شرکت، با در اختیار داشتن بانک اطلاعاتی به روز از تولیدکنندگان این محصول چه در گلخانه و چه در فضای باز، قراردادهایی را به عنوان خریدار تضمینی تولیدات این عزیزان، به امضا می رساند و سالانه حجم مشخصی از محصولات تولیدیشان را خریداری و صادر می نماید.

عمده فعالیت ما، فروش عمده بادمجان به مشتری های ثابت شرکت می باشد. ولی از آنجا که ما همیشه در حال توسعه ارتباطاتمان هستیم، پاسخگوی سفارشات مشتریان جدید نیز بوده و می باشیم.

خرید و فروش بادمجان گلخانه ای

چنانچه سفارش تامین این محصول را دارید، می توانید در روزهای شنبه تا چهارشنبه، از ساعت 8 صبح الی 17 بعدازظهر و پنجشنبه ها تا ساعت 13 با بخش خرید و فروش بادمجان شرکت صادرات محصولات کشاورزی سبزینو تماس بگیرید و ضمن اعلام سفارش خود به این بخش، از تاریخ تحویل نیز آگاه شوید.

همچنین برای استعلام قیمت بادمجان، علاوه بر مشاهده قیمت روز این محصول در سایت سبزینو، می توانید بصورت تلفنی قیمت امروز را نیز از دفتر فروش شرکت استعلام نمایید.

مشاوره در زمینه خرید، فروش و صادرات

در صورتی که در زمینه خرید و فروش و صادرات بادمجان به روسیه نیاز به مشورت به صورت تخصصی دارید، می توانید از طریق شماره تلفن همراه 09131009342 به صورت مستقیم با خانم مهندس نوروزی تماس گرفته و ضمن دریافت مشاوره، قیمت امروز بادمجان را نیز استعلام نمایید.

لطفا از تماس برای دریافت مشاوره در زمینه بازار میوه تره بار داخل ایران پرهیز کنید، چرا که از پاسخ به اینگونه تماسها معذوریم.


تلفن همراه خرید و فروش بادمجان : 09131009342 – خانم مهندس نوروزی