پودر پاپریکا

پودر پاپریکا یکی از معطرین ترین ادویه ها می باشد که با تنوع در رنگها و قطعا طعم های مختلف طرف داران زیادی را به خود جذب کرده است. به طوری که دوست داران این ادویه معطر بدنبال مرغوب ترین نوع این محصول درهر فصلی هستند.
بیشتر افراد این ادویه خوشمزه و خوش عطر را تنها به رنگ قرمز آن می شناسند، این در حالی است که تنوع این ادویه بسیار بالاست و در رنگ های مختلف موجود است. این نوع فلفل به روش های مختلف تهیه میگردد. گاهی تنها پودر فلفل شیرین می باشد و گاهی با گونه های مختلف فلفل ترکیب شده و می تواند از درجه شیرین تا درجاتی از طعم متغیری داشته باشد.
رنگ های دیگر این محصول زرد، نارنجی، سبز و … را شامل می شود.
در حال حاضر این ادویه بی نظیر با داشتن طعم خاص و منحصر به فرد جایگاه خاصی بین دوست داران ادویه پیدا کرده و روز به روز به تعداد این افراد افزوده میشود.

پودر پاپریکا

خرید پودر پاپریکا

جهت خرید پودر پاپریکا و استعلام قیمت آن با اطلاعات تماس که در بخش تماس با ما در منوی سایت قرار دارد، با کارشناس فروش این محصول تماس بگیرید.

سبزینو آمادگی این را دارد تا با بستن قرارداد با مشتریان این نوع فلفل، در حجم بالا و با بهترین کیفیت اقدام به عرضه این محصول خاص نماید. پودر پاپریکا که پایه آن از فلفل دلمه ای خشک شده تشکیل شده اولین بار در کشور مجارستان مورد استفاده قرار گرفت و طعم خاص و بینظیر آن کشف شد.

این طعم دهنده با عطر بینظیر و طعم عالی خود باعث شد که با سرعت زیاد طرفداران زیادی در سرتاسر دنیا به این ادیه علاقمند شده و به وفور پودر فلفل پاپریکای شیرین استفاده شود.این پودر بلافاصله بعد ازاستفاده در غذا می تواند به سرعت رنگ غذا را تغییر داده و طعم بینظیری به آن ببخشد.

بدلیل تنوع رنگ بالای این محصول می توان از رنگ های مختلف بسته به نوع و رنگ غذا استفاده کرد. برای تهیه این نوع فلفل میتوانید به آسانی در منزل آن را تهیه کرده یا اینکه ازبسته بندی های بهداشتی موجود در بازار استفاده کنید.

نوع شیرین این نوع فلفل صرفا پودر فلفل دلمه ای شیرین است و این میوه پر خاصیت پس از خشک شدن بصورت پودر در آمده و در غذا استفاده می گردد.اما اگر مایل هستید که از نوع تند آن بهره ببرید می توانید با ترکیب درصدی فلفل قرمز تند طعم این ادویه بینظیر را مطابق ذایقه خود تغییر دهید.

برای خرید هر نوع از این محصول چه شیرین و چه تند با سبزینو در ارتباط باشید.

09131009342 – خانم نوروزی