صادرات فلفل دلمه ای رنگی

فلفل دلمه ای رنگی، هر رنگ، چندین فایده

فلفل دلمه ای رنگی، هر رنگ، خواص متفاوت

فلفل دلمه ای رنگی به این دلیل رنگی هستند که مواد تشکیل دهنده متفاوتی دارند. برای مثال علت قرمز بودن فلفل دلمه ای قرمز، به دلیل وجود لیکوپن در آن است. فلفل دلمه ای سبز، کلروفیل فراوانی دارد و فلفل دلمه ای نارنجی، بتاکاروتن زیاد دارد. همچنین رنگ زرد، معرف وجود لوتئین و زاگزانتین در فلفل است.

چرا فلفل دلمه ای محبوب است؟

فلفل دلمه ای رنگی در غذاهای متنوعی مورد استفاده قرار می‌گیرد. به علت ظاهر خوشرنگ و جذابی که دارد، بیشتر افراد از مصرف کردن آن اذت می‌برند. خوش طعم بودن آن نیز یکی از دلایل محبوبیت آن است. این گیاه خوشرنگ و خوش طعم، در چهار رنگ سبز، زرد، قرمز و نارنجی به بار نشسته و تولید می‌شود.

چرا ایران، به عنوان تولید کننده محصولات کشاورزی مرغوب مثل فلفل دلمه ای رنگی شناخته شده است؟

فلفل دلمه رنگی صادراتی یکی از بهترین و با ارزش ترین محصولات کشاورزی برای صادرات است. اگر ارزش اقتصادی آن را کنار بگذاریم، از نظر ارزش غذایی، فلفل دلمه ای رنگی از ارزش غذایی بسیار بالایی برخوردار است. به همین دلیل، این محصول کشاورزی پر خاصیت، مورد توجه مردم جهان قرار گرفته است. نه تنها در ایران، بلکه در خارج از کشور نیز، افراد زیادی مشتاق استفاده از این محصول پرخاصیت و عالی هستند. با توجه به خاصتهای فراوانی که دارد، همچنین استقبال جهانی از آن، مورد توجه صادر کنندگان و تاجران زیادی قرار گرفته است. از این رو قیمت فلفل دلمه ای رنگی افزایش پیدا کرده است.

فلفل دلمه ای رنگی
خواص فلفل دلمه ای

چرا فلفل دلمه ای‌های تولید شده در ایران، قیمت خوبی برای صادرات دارند؟

اول از هر چیز، باید به این مورد دقت کرد که ایران یک کشور چهار فصل است. با توجه به آب و هوای خوب و شرایط کشاورزی بی نظیر در ایران، بهترین محصولات کشاورزی را می‌توان در این کشور کشت و به ثمر رساند. در انواع استان‌های این کشور، مرغوب ترین و با کیفیت ترین محصولات کشاورزی، به بار می‌نشیند. انواع سبزیجات و صیفی جات خوش عطر و طعم، به دلیل خاک حاصلخیز در ایران کاشته و برداشت می‌شوند.

ویژگی‌های مشترکی که فلفل دلمه رنگی باهم دارند

حتما شما هم هنگام خوردن فلفل دلمه ای، باف ترد آن را زیر دندان حس کرده اید. این ترد بودن آن به دلیل وجود آب میان بافتی فراوان در آن است. این سبزی، به عنوان یکی از کم کالری ترین مواد غذایی می‌باشد. طعم فلفل دلمه ای سبز کمی تلخ، اما نارنجی و زرد طعم شیرین تری دارند. این ماده غذایی، تند نیست چرا که ماده ای به نام کاپسایسین باعث تندی می‌شود در آن وجود ندارد.

فیبر، یک ریزمغذی فراوان در فلفل دلمه ای

فلفل دلمه ای از نظر فراوانی خانواده ویتامین ب مثال زدنی است. این سبزی خوشمزه، غنی از فیبر، پروتئین و آهن است. بنابراین برای سلامتی بدن و پیشگیری از بسیاری از بیماری‌ها به شدت توصیه می‌شود. این ماده غذایی محبوب، به کاهش فشار خون و همچنین کلسترول خون کمک می‌کند. فلفل دلمه ای در بدن کمک می‌کند که قند آهسته تر جذب شود، پس همین باعث می‌شود که قند خون در حد نرمال باشد.

فلفل دلمه ای قرمز
فلفل دلمه ای مرغوب صادراتی

فلفل دلمه ای قرمز، محبوب ترین نوع فلفل برای صادرات

وقتی فلفل دلمه ای سبز، به رسیده ترین و شیرین ترین حالت خود برسد، رنگ قرمز پیدا می‌کند. ویتامین ث و کاروتنوئید در این فلفل به بیشترین مقدار می‌رسد. در فلفل دلمه ای قرمز، ظرفیت آنتی اکسیدانی بسیار بیشتر از فلفل دلمه ای سبز است. برای خرید این رنگ فلفل، دقت کنید که رنگ آن روشن و پوست آن سفت باشد. اگر هنگام خرید دیدید که رنگ فلفل کدر و پوست آن پروکیده شده است، از خریدن آن اجتناب کنید.

برای تامین فلفل دلمه صادراتی با بهترین کیفیت، به کجا اعتماد کنیم؟

شرکت بازرگانی سبزینو، با سابقه درخشان در زمینه صادرات، این اطمینان خاطر را در شما بوجود می‌آورد که بهترین محصولات را برای شما تامین میکند. در واقع سبزینو، به صادر کنندگان محترم کمک می‌کند، به راحتی و اطمینان خاطر از کیفیت بالای محصولات، محصولات کشاورزی متنوع از جمله فلفل دلمه رنگی صادراتی را خرید و سپس صادر کنند. در شرکت بازرگانی سبزینو برای صادرات محصولات کشاورزی، از بهترین با باکیفیت ترین نوع بسته بندی استفاده می‌شود. کارتن‌های باکیفیت و بسته بندی استاندارد، از مزایای این شرکت است.

در این شرکت، با توجه به رعایت احکام خرید و فروش و حقوق خریدار، بهترین نرخ بازار به شما صادر کننده محترم اعلام می‌شود. از این رو، شما برای اینکه نسبت به قیمت مطرح شده اطمینان داشته باشید، مطمئن باشید که شرکت بازرگانی سبزینو بهترین خدمات را در این راستا به شما ارائه می‌کند.

فلفل دلمه ای سبز
خواص فلفل دلمه ای

سبزینو، بهترین در راه صادرات محصولات کشاورزی

با توجه به سابقه درخشان شرکت بازرگانی سبزینو در امر صادرات محصولات صادراتی سبزی و صیفی جات، بانک اطلاعاتی قدرتمندی در این مجموعه تشکیل شده است که می‌تواند به خوبی پاسخگوی نیاز خریداران و مشتریان باشد. تیم صادراتی سبزینو به خوبی می داند که علاوه بر کیفیت، حاشیه سود نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. ارائه محصولات با کیفیت با مناسب ترین قیمت موجود در بازار، بزرگترین دغدغه تیم فروش سبزینو می باشد و همواره سعی بر کاهش هزینه ها داریم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *