صادرات هندوانه به عراق

صادرات هندوانه به روسیه سود آور یا خیر؟

صادرات هندوانه به روسیه

در بسیاری از شهرهای ایران، هندوانه کشت شده و به دست مشتری می‌رسد. به خاطر چهار فصل بودن و شرایط خوب آب و هوایی در کشور، محصولات کشاورزی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و می‌توانند رضایت مشتری را به خوبی کسب کنند، برای همین صادرات هندوانه به روسیه نیز جزو یکی از شاخه‌های صادرات در ایران است. ایران در بین سایر رقبا، رتبه پنجم را در تولید این محصول به خود اختصاص داده و انواع این میوه را نیز در شهرهای مختلف تولید می‌کند. برای همین می‌تواند طبق سلیقه مشتری و وارد کننده، بازار وسیعی را به خود اختصاص دهد.

صادرات هندوانه

این میوه محبوب که برای هوای گرم، بهترین انتخاب ممکن است، با کد تعرفه گمرکی 080711 شناخته شده و صادر می‌شود. بیشترین صادرات این میوه در کشور اسپانیا رخ می‌دهد. البته بعد از آن، مکزیک، ایران، مراکش و ایتالیا هم به طور وسیع به صادرات آن می‌پردازند. در بین کشورهای جهان، کشور آمریکا بیشترین مقدار را برای واردات این محصول به خود اختصاص داده است.
صادرات هندوانه از آمار رو به رشدی برخوردار است و کشورهای لهستان، آلمان، اسپانیا، سوئد، فرانسه، هلند، انگلیس، بلژیک، استرالیا، ایتالیا، چک، نروژ و سوئیس ظرفیت خوبی برای واردات این محصول دارند و می‌توانند به عنوان کشورهای هدف برای عرضه محصول قرار بگیرند.
به خاطر اینکه هندوانه صادراتی برای رشد و تولید خود، به آب زیادی نیاز دارد، برای همین تعدادی از کشورها برای کاشت آن اقدام نکرده و تمایل دارند که آن را وارد کنند. بنابراین می‌توانند به عنوان کشورهای هدف قرار بگیرند.

صادرات هندوانه به روسیه
کشورهایی که برای صادرات هندوانه از ایران به آنها مناسب اند

کشورهایی هستند که به واردات هندوانه اقدام می‌کنند، بعضی از آنها با توجه به نزدیکی به کشور ما و بعضی نیز به خاطر نیاز بالایی که به واردات دارند، به عنوان هدف خوبی برای صادرات هستند. کشورهای عراق، امارات و کویت در خاورمیانه و هم چنین آلمان، هلند و انگلیس برای صادرات این محصول مناسب هستند.
البته کشور روسیه نیز به خاطر نزدیکی به ایران، همچنین نیاز بازار، برای واردات محصولات کشاورزی ایرانی بسیار مناسب است و صادرات انواع محصولات ایرانی به این کشور اتفاق می‌افتد.

انتخاب مسیر مناسب برای صادرات و سود بیشتر

بسته به کشوری که قصد صادرات به آن را دارید، باید بهترین مسیر انتخاب شود. چرا که انتخاب یکی مسیر خوب، محصولات را سریع تر به مقصد می‌رساند و همین باعث می‌شود که کیفیت محصول تا وقتی که به دست مشتری می‌رسد حفظ شود. بنابراین انتخاب یک مسیر خوب و حدالامکان کوتاه، لازم است.
همچنین انتخاب مسیر خوب باعث می‌شود هزینه حمل و نقل تا حدودی کاهش پیدا کند و در کل هزینه‌های حاشیه ای، تا جایی که امکان دارد کم شوند و در آخر قیمتی که برای وارد کننده در نظر گرفته می‌شود، منصفانه باشد و بتواند رضایت آن را جلب کند. بعد از آن، مشتری در صورت راضی بودن، به یک مشتری ثابت تبدیل می‌شود. برای صادرات هندوانه به روسیه از روش‌های حمل و نقل زمینی و دریایی استفاده می‌شود.

توجه به استانداردهای بین المللی بسته بندی

بسته بندی محصولات صادراتی، یکی از مهم ترین اقدامات در امر صادرات است. این مسئله به حدی اهمیت دارد که می‌تواند شما را از یک صادر کننده خوش نام، در صورت عدم رعایت نکات بسته بندی، به یک صادر کننده غیر حرفه ای در دنیای تجارت تبدیل کند. هر چقدر هم کیفیت محصول خوب باشد، نمی‌تواند کاستی‌های بسته بندی را بپوشاند.
برای صادرات محصولات کشاورزی باید از بسته بندی‌های استاندارد استفاده کرد و در هر بسته، به تعداد مناسبی میوه قرار داد. نه آنقدری که محصولات به یکدیگر فشار آورده و باعث آسیب رسیدن به هم شوند. همچنین زیبایی و خلاقیت در بسته بندی نیز، می‌تواند تا حد زیادی رضایت مشتری را جلب کند.

صادرات هندوانه
استفاده از وسایل حمل و نقل مناسب برای صادرات هندوانه به روسیه

محصولات صادراتی تا وقتی که به مقصد برسند، راه زیادی را طی می‌کنند. برای همین، باید در شرایط استاندارد جا به جا شوند تا آسیب نبینند. استفاده از کانتینرهای یخچال دار و مجهز همچنین پیشرفته، برای صادرات ضروروی است. اگر قصد صادرات هندوانه به روسیه را دارید از وسایل سرمایشی مناسب استفاده کنید تا رضایت مشتری جلب شود.

چرا باید شرکت بازرگانی سبزینو را برای صادرات محصولات کشاورزی مناسب انتخاب کنیم؟

در واقع سبزینو، به صادر کنندگان محترم کمک می‌کند، به راحتی و اطمینان خاطر از کیفیت بالای محصولات، محصولات کشاورزی متنوع از گل کلم صادراتی را خرید و سپس صادر کنند. در شرکت بازرگانی سبزینو برای صادرات محصولات کشاورزی، از بهترین با باکیفیت ترین نوع بسته بندی استفاده می‌شود. کارتن‌های باکیفیت و بسته بندی استاندارد، از مزایای این شرکت است.
در این شرکت، با توجه به رعایت احکام خرید و فروش و حقوق خریدار، بهترین نرخ بازار به شما صادر کننده محترم اعلام می‌شود. از این رو، شما برای اینکه نسبت به قیمت مطرح شده اطمینان داشته باشید، مطمئن باشید که شرکت بازرگانی سبزینو بهترین خدمات را در این راستا به شما ارائه می‌کند. برای صادرات هندوانه به روسیه می‌توانید به راحتی به سبزینو اعتماد کنید.

سبزینو، بهترین در راه صادرات محصولات کشاورزی

با توجه به سابقه درخشان شرکت بازرگانی سبزینو در امر صادرات محصولات صادراتی سبزی و صیفی جات، بانک اطلاعاتی قدرتمندی در این مجموعه تشکیل شده است که می‌تواند به خوبی پاسخگوی نیاز خریداران و مشتریان باشد. تیم صادراتی سبزینو به خوبی می داند که علاوه بر کیفیت، حاشیه سود نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. ارائه محصولات با کیفیت با مناسب ترین قیمت موجود در بازار، بزرگترین دغدغه تیم فروش سبزینو می باشد و همواره سعی بر کاهش هزینه ها داریم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *